Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Fikk dette til jul, og har forsøkt et par ganger, men det er jo så sinnsykt vondt at tårene spretter :-/ Skal det være sånn? Jeg holder ut på leggene, men armhulen og bikinilinjen er uaktuelt!! Au au...
Lykkelig g~g~j Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 blir bedre etterhvert... når man har brukt det en par ganger blir man herdet.. men i armhulen og bikinilinjen er d lett å bli rød så ville ikke satset på den rett før du skal på med bikinien. (er vel kanskje ikke fare for strandbesøk akkurat nå da..)
KaMa Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Ikke alle epilatorer er ment å bruke til noe annet enn fjerning av hår på beina. Fjerning av hår rundt f.eks bikinilinjen kan medføre blodutredelser. Sjekk hva det er du har fått før du går i gang med hårfjerning andre steder enn på beina.
lego Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Jeg fikk det til jul for ett par år siden. Synes armhulen var lettest/best. Sikkert fordi det gikk raskest. Prøvde meg på bikinlinjen, men det har jeg gitt opp! Veldig greit når det først er gjort da.
BettyBoob Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 har bare brukt den på beina, og etter noen ganger er det ikke ille!! men de første gangene er det ren tortur faktisk... den kommer ikke i nærheten av bikinilinja eller armhulene mine iallfall
Pysa Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Pass på å stramme huden. Hvis du bruker emlakrem de første gangene, klarer du det uten etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå