Gå til innhold

Epilator...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dette til jul, og har forsøkt et par ganger, men det er jo så sinnsykt vondt at tårene spretter :-/

Skal det være sånn? Jeg holder ut på leggene, men armhulen og bikinilinjen er uaktuelt!!

Au au...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir bedre etterhvert... når man har brukt det en par ganger blir man herdet.. men i armhulen og bikinilinjen er d lett å bli rød så ville ikke satset på den rett før du skal på med bikinien. (er vel kanskje ikke fare for strandbesøk akkurat nå da..)

Skrevet

Ikke alle epilatorer er ment å bruke til noe annet enn fjerning av hår på beina. Fjerning av hår rundt f.eks bikinilinjen kan medføre blodutredelser.

Sjekk hva det er du har fått før du går i gang med hårfjerning andre steder enn på beina.

Skrevet

Jeg fikk det til jul for ett par år siden. Synes armhulen var lettest/best. Sikkert fordi det gikk raskest. Prøvde meg på bikinlinjen, men det har jeg gitt opp!

Veldig greit når det først er gjort da. :)

Skrevet

har bare brukt den på beina, og etter noen ganger er det ikke ille!! men de første gangene er det ren tortur faktisk... den kommer ikke i nærheten av bikinilinja eller armhulene mine iallfall :)

Skrevet

Pass på å stramme huden. Hvis du bruker emlakrem de første gangene, klarer du det uten etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...