Gå til innhold

hm, vekke gubben, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han sto opp med ungene, siden jeg ikke fikk sovna før sånn i 3 tida i natt (har en babycall som tar inn naboungen, som tydeligvis var våken halve natta)

Så jeg sov til ca 10, han la seg igjen da, og sover enda.... Men nå begynner jeg og få lyst til og få gjort noe mer givende enn og bare sitte her.. lurer på om jeg skal gå og vekke han... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn på noe selv da og la han sove. og hvorfor ha på babycallen om den tar inn naboungen??? Har dere så stort hus at dere ikke hører barna ellers? Vi har ikke babycall og mini ligger på eget rom. Våkner fint av han :)

Min mann ligger også å sover. Men iom at han jobber og jeg har perm får han ALLTID sove sååå lenge han vil i helgene.

Finner heller på noe selv jeg, enn å vekke han! :)

Skrevet

Hadde latt han sove jeg, han trenger det tydligvis, og han var snill som sto opp med barna:)

Skrevet

Ja, han var snill som sto opp med de, vent litt til før du vekker han, så han får sovet litt ut...men når la han seg på kvelden a'?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har på babycallen fordi mini ligger i 2etasje... var ikke det jeg lurte på da ;o)

Men minste sov, så derfor var det ikke bare og "finne på noe". Dessuten setter jeg pris på og gjøre noe sammen med han.

Men, problem løst, han våknet selv!

Og til info så har han ferie, og har hatt det i over en uke, så han daua ikke :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han la seg samtidig med meg, men han får sove i all slags bråk, heldiggrisen :o)

Skrevet

Da syns jeg du skal vekke han, da blir det noe annet..vekk han du;)

Så dere får noe ut av dagen;)

Typen min sover enda, han jobbet i natt, kom hjem i 5 tiden, vurderer sterkt å vekke han snart, men prøver å få datteren min til å sove nå etter en tur ute med vogn, men hun vil ikke sove, lar a holde på litt der inne jeg, gir vel opp til slutt, hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Som sagt, han sto heldigvis opp selv :o)

Ja, når han har jobbet på natta så blir det jo noe annet. Heldigvis har ikke sambo en sånn type jobb..

Jeg vil gjerne at snuppa her skal sove og, for nå er ho så overtrøtt at ho spinner rundt som en ojoj.. hehe :)

Skrevet

Nei..... men jeg lurte på det da jeg leste innlegget ditt........

Synes det er masse å finne på når mini og gubben sover. Hører på musikk og leser en god bok. Slapper av da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...