Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 har ei datter på ti uker...ammer henne,men ikke lenger hver tredje time,og stortsett sover hun nå natta igjennom..i morges oppdager jeg blodig utflod..kan dette være mensen på retur?
prøvekluten+3små Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 det lurer jeg og på..har en baby på 11 uker..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Dette kan godt være det ja...selv fullammer jeg hver 3. time eller kortere, og jeg fikk mensen allerede 6 uker etter fødselen!:-/
prøvekluten+3små Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 usj...da er d ikke bare meg da heldigvis...syns d var shaittkjipe greier dette jeg,men det er vel prisen å betale for at ho stortsett sover om natta..heia riga forresten! arti å se "kjentfolk" her inne;o)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har både mensen og baby som ikke sover hele natta!:-/ Men hun skal bare ha littegranne melk om natta da, så jeg klager ikke...kan klage på dustemensen da. Sliter jo med lav blodprosent, så det hjelper meg ikke akkurat! Alltid gøy å se "kjentfolk"...når fikk du sistemann egentlig? Jeg stakk vel fra bim i det du blei fødeklar!
prøvekluten+3små Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 mi sistemann...eller dame da..hihi..kom på termindatoen sin den 17.oktober..tiden flyyr ja..blir stor rett forran øya våre her
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Gratulerer!:-) Snulla mi er jo født 14. okt 06 faktisk. Men det er utrolig hvor fort de vokser...nå vokser jo vesla mye fortere enn snulla, så det overrasker meg ikke om de er like store etter et par år. Alle problemene med kneet til snulla har jo ført til at hun har slitt med å vokse. Men heldigvis merker vi bedring der...etter å ha brukt str 74 i et halvt år så bruker hun 86 nå!:-) Men dere får ha en koselig nyttårskveld da, og godt nytt år!:-)
prøvekluten+3små Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 oj! men 86 til ei på litt over året,er nå helt normalt da;O) sønnen min brukte 86 til han var 2,5 han,men så kom et hpoo,og nå er han på 98..tre år neste mnd han da:O) godt nyttår til dere og:o) her blir det kalkun med venner på besøk:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå