Gå til innhold

Flere her med hjerteformet livmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt to SA i uke 14 og uke 16, og etter hvert fant de ut at jeg har hjerteformet livmor med delvis skillevegg. Hvor stor skillevegg det er vet de ikke, fordi jeg ble gravid igjen før de fant det ut med innvendig ul, og da kan de ikke se så godt som ved hysteroskopi. Har nå kommet til uke 18.4. Så dette ser jo lovende ut, men må inn til ul og måling av livmorhals hver fjortende dag/ tredje uke. De må følge med at babyen får plass. Lurer på om det er flere her i samme situasjon? Har spurt hver gang jeg har vært der om det er nok plass, og ja har de sagt, men da jeg var der nå sist, tredje juledag, sa de at nå måtte de følge nøye med, og kanskje, bare kanskje da, så skal de sende meg til Trondheim i uke 24 for organ ultralyd for å se at alt utvikler seg normalt. Er litt engstelig nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har,men ikke så mye som deg:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed nå på UL i uke 18 at jeg hadde hjerteformet livmor. Dette er mitt 3.svangerskap, så dette har ikke vært noe problem for meg.

Kjempemasse lykke til til deg:)

Skrevet

Ok, så ingen av dere har hatt noe problemer med dette? Ja, takk for lykkeønskninger:) Synes det ser lovende ut denne gangen, jeg.

Håper så inderlig at dette går veien.

Takk for svar:)

Skrevet

jeg hadde, mistet 3 ganger, siste i uke 16., men jeg hadde hel skillevegg helt ned med to kammer, har operert to ganger ..mistet selvfølgelig etter det også men ikke pga livmoren mener de.--lykke til:-) høre ut som din skillevegg ikke går helt ned og da skal det nok gå bra etter det jeg ble fortalt...-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...