Miaria. Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Når er det ungen pleier å legge seg med hodet ned?? Å blir det der da??? Forskjellen på hodet ned, og hodet festet?? Har ligget med hodet ned her i over en uke, å har aldri kjent den har tatt det bort derfra heller..Er der hver gang jeg kjenner...Kan jo ikke være noe annet heller...?.... Er i uke 30 nå... Ble litt nysgjerrig ;P
MegOgAlleMine Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 ca rundt uke 36-37 skal den ha lagt seg ned på førstegangsfødende, og ofte er det festet da også. det blir jo mindre snuplass uke for uke kan du si;) Når den først har lagt seg til med hodet ned, pleier de å bli i den posisjonen er selv flergangsfødende i uke 39, og i går la ungen seg på tvers! før hodet skled ned mot bekkenet igjen.. men så er den ikke festa heller
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jeg går inn i uke 32 idag og inne på Babyverden står det at de fleste barn legger seg med hodet ned akkurat denne dagen. Aner ikke om det stemmer, men jeg har bare hatt spark oppe i magen de siste ukene- og da sa jordmor at hodet ligger ned.... Det er jo logisk nok det ja.... Aner ikke hvordan jeg kan kjenne dette selv, har endel polstring på magen fra før- så det gjør det kansje vanskeligere....
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Da jeg var på ul i uke 29 lå jenta med hodet ned. Det har hun gjort siden. Men hun har ikke feste seg. Det er visst ikke helt sikkert hun gjør det heller. Er min nr 2.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 ikke alle som legger seg med hodet ned, og heller ikke alle fester seg før fødselen. nr 2 har bedre plass enn nr 1, så de kan dessverre fort snu seg igjen selv om de har lagt seg med hodet ned.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Merker man mer ubehag når hodet har lagt seg ned??? Mer trøkk der nede på et vis....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Mine bøker om graviditet sier litt forskjellig, men stort sett nevner de at ved uke 35-36-37 bør babyen ligge med hodet ned. Ikke alle som fester seg skikkelig, da, men det er jo greit at de ligger riktig vei i alle fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå