Gå til innhold

noen som har planer om nyttårsforesetter???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp - skal ha en så sukkerfri år som det mulig lar seg gjøre!

Skrevet

bli mer økonomisk. betale kredittkorta mine i løpet av 2008. Da må jeg legge vekk en vane som jeg elsker: jeg går på cafe minst en gang i uka, det blir hardt å slutte med men må begynne med nedtrapping en gang annenhver lørdag er planen....kommer nok til å spare litt på det ja. Også ikke så mye impulsshopping hjelper sikkert litt det også!

Skrevet

Jepp, starte ett sunnere liv! Mer grønnsaker og frukt.... Og være litt mer i aktivitet. :)

Skrevet

Skal bli et bedre menneske.. Hihihi.. mindre matrialistisk og mer fornuftig. Begynte en dag på forskudd med å ringe krisesenteret her jeg bor for å høre om de vil ha to søplesekker med klær etter vesla..som bare ligger der etter at de er for små. Mange trengende mennesker der.

Skrevet

Som alltid er det å prøve og leve sunnere... :) I fjor var jeg veldig flink en periode, satt meg som mål å ha enten salat eller grønnsaker til middagen hver dag, og det holdt jeg i flere mnd. men så skled det ut. Får prøve på det i år igjen... :)

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle prøve å ta tak i matproblemene mine rett og slett. prøve spise jevnt med små måltider hver 2. til 3. time og drikke mye. spørs hvor lenge det varer, men får gjøre et forsøk

Skrevet

Jeg skal ikke drikke brus før neste jul! :o)

Skrevet

Jeg skal bli mer tålmodig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...