Mamma til verdens beste barn Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Det lover faktisk litt godt:) Har jo fortsatt litt igjen fra sistemann liksom så var ganske engstelig for 15 nye kilo denne gangen også, for det har vært nøyaktig 15 kilo de to andre gangene... Må legge til at symfysemålet er akkurat på gjennomsnittet og jeg spiser sunt og får i meg nok vitaminer og mineraler så ingen fare. Kan vel kanskje takke de ekstra kiloene fra sist eller noe. Bare det ikke kommer 10 kilo på tampen her da...men erfaringsmessig hat det ikke gjort det:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Lucky you! Med første la jeg på meg 9 kg.... så jeg tenkte, jaja, blir ikke stort mer denna gangen! Men jaggu ble det det!!! Haha. Men nå har jeg 2 forskjellige fedre til mine barn, og lillebror var myyyyyye større enn eldsta ;o) Jeg skylder forøvrig på melkesjokoladene, og marengsa jeg hadde megadilla på i sv.skapet... hehe
Mamma til verdens beste barn Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Ha-ha, kan være derfor eller:) Marengs faktisk, tror ikke jeg har spist det siden jeg var 6 år:) Da er nok min svangerskapsdille litt mindre fetende:) Har fått dilla på Bjørn Johan fra idol, må høre på youtube hver dag, ha-ha, er det mulig.... Håper bare ikke det kommer kastende på meg masse kilo nå siste 12 ukene... Mine to har veid 3458 (14 dager på overtid) og 3000 g (4 uker før tiden) og har samme pappa, så ett sted rundt/ mellom der havner hun vel:) Tas 2 uker før med ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå