Gå til innhold

Hva synest dere om Kaptein Sabeltann? min gutt på 2,4 mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er veldig opptatt av han! For noen mnd siden fikk han cd-en med musikken , og han showet og danset og synest det var helt topp!;) Så fikk han se litt på en film med en venn, og etter det har det tatt helt av, men vi er litt usikker om det er greit at han ser dette? Nå har alså pappaen kjøpt han en film, og han er veldig facinert av dette....

Vi har snakket mye med han om at det er ikke alt som Kaptein S gjør som er greit, og nå sier han: "mamma, Sabeltann pang, nei mamma, ikkje lov" ;)

Vil gjerne ha synspunkter fra andre om dette`?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Antar du mener 2 år og 4 mnd? Hehe :o)

Ja, snuppa her DIGGER sabeltann, og jeg ser ikke noe galt i det.. Hun kan sangene på rams, og ønsker seg sabeltannkostyme, men det er svinedyrt!!! Hun har forøvrig 3 filmer, og 2 dc'r...

Jeg syns det er greit, og jeg syns forøvrig det er greit at dere forklarer at ikke alt han gjør er greit, men da lærer de jo og gjøre forskjell på film og virkelighet også.

Snuppa her er 3 år og 3 mnd

Skrevet

ser ikke noe galt i at de skal se på dette. Gutten min er 5 år nå og har vært svoren fan i to år. :)

Han er så snill og flink gutt han selv om han har sett på litt pang pang.

Og han har "alle" efektene oxo som sverd og slikt men tar ikke av forde :)

tror de skjønner etterhvert at dette bare er film :)

Skrevet

HEHE:) ja 2 år og 4 mnd;)

ja har liksom ikke lyst å ta fra han gleden han har når han ser eller hører på det, han er jo i ekstase;)

Men stort sett alltid sitter vi sammen med han slik vi kan snakke med han om evt ting som skulle dukke opp osv..

Skrevet

Mini ble 2 i november og han DIGGER Sabeltan!

Han har alle figurene, flere filmer osv...

Må innrømme at jeg var litt skeptisk til å begynne med. Var bekymret for at han skulle bli redd ol... Men det har gått veldig bra.

Nå vurderer vi tur til Kristiansand til sommeren... :)

Skrevet

Jeg er litt sånn både ja og nei jeg.

Syns det kan være litt mye bråk i filmene.

Men han her digger også KS.

Og det blir nok en tur til Kristiansand til sommeren.

Men han får ikke kostyme, siden jeg er veldig imot våpen til så små.

Han er 3.5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...