Nit@™ Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Akkurat vært å vekket henne med en flott falsk bursdagssang, levende lys, pakker og kaker.. Så fort tiden går. For 18 år siden kl 17.01 kom ei lita snelle til verden. 2550 g og 47 cm..... *Mimre, mimre, snufs* Så i dag blir det feiring i stua. Da må jeg være..... Pytt pytt, alder er da bare et tall når man kommer så langt ;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 wow =D gratulerer til jenta di =)=)
Solitude Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 hipp, hipp HURRA !!!! ................................................... Håper dere får en fin dag sammen og at bursdagsbarnet blir fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå