Gå til innhold

Huff, hva skal jeg gjøre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla vil ikke sove på natten, kun i samme seng eller på bryskassen. Hun er 2 mnd. Vi er flink med legge rutiner, men når kvelden kommer og vi skal legge henne i sengen, våkner hun stort sett med en gang, eller etter maks 1 time. Om vi prøver å ta opp kampen, så sovner hun kl halv fem og sover til syv.... Hun sover med en gang vi tar henne opp og hun får ligge i armene våres.

Har prøvd alt, elgge baggen fra vognen, sove i posen fra vognen, legge skjorte der, fjerne ting fra sengen, tilføye.. phew, you name it!!!

Noen som har forslag ideer, oppløftende ord?

Hun var så flink den første mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover hun i vognen da? Hva med å la henen sove der noen netter, så er det lettere å vugge henne i søvn om hun våkner. Dersom dette funker så går det kanskje ann å la henne sove i baggen fra vogna oppi senga etterhvert? Dette er ikke lett. Vår jente sover i kurv med hjul på ennå og den ligger ved siden av min side av sengen. Hun sovner tvert når vi rugger fram og tilbake på den. Gruer meg til hun skal over i sprinkelseng som ikke har hjul på. Vurderer å sette hjul på den. Man blir kreativ av søvmangel :)

Skrevet

ja man blir kreativ, det skal være sikkert... jeg lar henne tom sove på bryskassen og i sengen, og er livredd for krybbedød. Tenk om det skjer noe, også er jeg klar over at det kan være farlig=( Huff, blir så fortvilet...

Skrevet

jeg har snakket med helsesøster om det med å la henne sove i sengen vår, og så lenge man ikke røyker og lar bebyen ligge under egen dyne så går det bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...