☆Anonymia☆ Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 en super blid baby i senga si som stod OPPREIST =D så nå er det på tide å senke senga til det nederste hakket.. flinke gutten min =)
☆Anonymia☆ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2007 han er forresten snart 9 mnd =)
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 hehe, det er så gøy=) gutten min fant vi stående i senga si første gang for 3 uker siden. jeg ble så stolt vettu=) husker deg fra bim jeg, tror vi fødte ca likt. 16 april jeg, når fødte du?
☆Anonymia☆ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 jepp da er det likt,jeg fødte 3 april =)=) er så moro,han krabber også nå =) stolt mamma ja =)=)
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 veldig gøy, men også veldig slitsomt. jonathan har funnet den nye yndlingsleka si, FLATSKJERMEN=( spesielt gøy å kaste store ting på den å prøve å velte den=) huff å huff..
☆Anonymia☆ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2007 oisann,haha =) her er det bokhylla og skuffa med poser på kjøkkenet som er mest hot =) haha.. elsker å rive tingene utav bokhylla og strø poser rundt i hele leiligheten..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå