Gå til innhold

Dere med REIMA TEC dress...


Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min er 9 mnd nå, blir 1 år i mars, har kjøpt REIMA dress i str 80 på salg nå, men er det dumt? den er for stor nå, men hun trenger jo en dress siden hun krabber og sitter. (vi venter på snøen slik at hun kan være mer ute) Får hun brukt den til høste og, eller vokser hun ute av den til da? for da kommer den vel aldri til å passe siden den er for stor nå og sikkert akkurat passe til sommeren eller noe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima dressene er ganske store i størrelsen. Gutten min var 14 mnd da han begynte i barnehagen. Han hadde da storlek 86 i reima tec og brukte den hele året. D.vs til han var 19 mnd.

Han er nå 2,5år og bruker storlek 92 og kommer å ha den ut hele våren.

 

Jenten din kommer sikkert å kunne bruke dressen hele høsten i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...