Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 datteren min er 9 mnd nå, blir 1 år i mars, har kjøpt REIMA dress i str 80 på salg nå, men er det dumt? den er for stor nå, men hun trenger jo en dress siden hun krabber og sitter. (vi venter på snøen slik at hun kan være mer ute) Får hun brukt den til høste og, eller vokser hun ute av den til da? for da kommer den vel aldri til å passe siden den er for stor nå og sikkert akkurat passe til sommeren eller noe....
mai mammaen til to Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 datteren min fikk en slik dress for et år siden. hun bruker den enda... men så i sted at den begynte å bli litt liten.. så jeg skal ut å kjøpe ny nå i januar tenkte jeg.. hvor fant du den på salg? iallefall,. datteren min passer i sin enda.. og den er str 80.. og hun er 19 mnd...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 jeg kjøpte den i sandefjord på en butikk som heter Perfect barneklær, men det var for noen uker siden. Men de pleier å ha salg nå etter nyttår også, 30 eller 40% avslag.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Jeg kjøpte str 92 da snuppa var 10 mnd og begynte i fam.bhg. Vi brettet opp bein og armer den første tiden. Den holder lenge enda! Nå er hun 1 år og 10 mnd.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Småen fikk sin Reima dress i str 80 da han var ca 6mnd. (Han er stor for alderen). Han har bruker den enda, nå er han 15mnd.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Kjøpte Reima tec dress til småen i august i str 80. den bruker han ennå og nå er han 20 mnd. Den passer fint ennå. Og han kan nok bruke den til vinteren er over og de ikke trenger annet enn vårdress.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Hvor får man kjøpt sånn dress i Trondheim/Stjørdal i str 98?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå