Gå til innhold

Dere med REIMA TEC dress...


Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min er 9 mnd nå, blir 1 år i mars, har kjøpt REIMA dress i str 80 på salg nå, men er det dumt? den er for stor nå, men hun trenger jo en dress siden hun krabber og sitter. (vi venter på snøen slik at hun kan være mer ute) Får hun brukt den til høste og, eller vokser hun ute av den til da? for da kommer den vel aldri til å passe siden den er for stor nå og sikkert akkurat passe til sommeren eller noe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

datteren min fikk en slik dress for et år siden. hun bruker den enda... men så i sted at den begynte å bli litt liten.. så jeg skal ut å kjøpe ny nå i januar tenkte jeg.. hvor fant du den på salg?

 

iallefall,. datteren min passer i sin enda.. og den er str 80.. og hun er 19 mnd...

Skrevet

jeg kjøpte den i sandefjord på en butikk som heter Perfect barneklær, men det var for noen uker siden. Men de pleier å ha salg nå etter nyttår også, 30 eller 40% avslag.

 

Skrevet

Jeg kjøpte str 92 da snuppa var 10 mnd og begynte i fam.bhg. Vi brettet opp bein og armer den første tiden. Den holder lenge enda! Nå er hun 1 år og 10 mnd.

Skrevet

Småen fikk sin Reima dress i str 80 da han var ca 6mnd. (Han er stor for alderen). Han har bruker den enda, nå er han 15mnd.

Skrevet

Kjøpte Reima tec dress til småen i august i str 80. den bruker han ennå og nå er han 20 mnd. Den passer fint ennå. Og han kan nok bruke den til vinteren er over og de ikke trenger annet enn vårdress.

Skrevet

Hvor får man kjøpt sånn dress i Trondheim/Stjørdal i str 98?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...