Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #27 Skrevet 30. desember 2007 Ådne! Som skøyteløperen. Adrian er litt jentete.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 30. desember 2007 #28 Skrevet 30. desember 2007 Ådne helt klart. Adrian er litt oppbrukt og faktisk litt feminint syns jeg.
~falck~ har fått baby! Skrevet 30. desember 2007 #30 Skrevet 30. desember 2007 Slenger meg på denne jeg også! Ville helt klart valgt Ådne:) Annenhver gutt i dag heter jo Adrian??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå