ZamZam Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 2007 har vært et veldig vanskelig år med mange utforinger og forandringer, men her sitter jeg da på årets nest siste dag og tenker på hva det har gitt meg i god forstand og ikke bare det negative.. Jeg fikk en nydelig sønn i mars i år, jeg har en til som er henrykt over å være storebror! Jeg og mannen har gått igjenom vanskelige tider og vi kommer nok til å ha flere, men i 2008 skal vi feire 2 års bryllupsdag sammen! Jeg har møtt mange vegger i år, men har klart å komme meg gjennom så å si alle sammen. Det har ikek vært lett, men jeg har bevist for meg selv at " when the going gets tugh, the tugh gets going!" Jeg har blitt et år eldre og mange erfaringer rikere.. Jeg er takknemlig for at jeg har en flott familie, at jeg for oppleve så mye, at jeg har god helse og at svigerfamilien min faktisk sender julegaver rundt halve verden for å glede oss!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er takknemlig for hver dag jeg kan våkne opp frisk og opplagt sammen med de jeg elsker over alt på jord. Jeg er takknemlig for en dag med sol, etter uker med regn. Jeg er takknemlig for svigerforeldre som står på fra morgen til kveld for å hjelpe oss med å nå et mål. Jeg er takknemlig for foreldrene mine som stiller opp de dagene jeg kjeder meg () Og jeg er takknemlig for barnet som snart kommer..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er takknemlig for at jeg har fått min kjære datter, til tross for dårlige odds.. Og at jeg er gift med en snill og god ( og litt lat..) mann. At jeg har en stor familie rundt meg som bare ønsker det beste for oss. At jeg og alle jeg er glad i er friske og har det bra. At jeg fikk ha mormoren min, som betydde så mye for meg i livet mitt i 30 år.. Døde natt til 22. desember i år... :-(
frøken blå Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er EVIG takknemlig for: VERDENS HERLIGSTE BARN SOM ER VÅRE!! GOD HELSE OG SYKDOMSFRI FAMILIE!! EN FANTASTISK FAMILIE JEG ELSKER MER ENN NOE ANNET!! Så andre ting som god jobb at vi har mat på bordet hver dag at vi kan unne oss goder fra tid til annen at vi er i et stabilt forhold m.m. Lista er egnetlig lang.... =)))))))))
Mrs. X Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er takknemlig for at jeg jeg har mann og barn som jeg elsker og som elsker meg. Vi har en flott familie rundt oss og gode venner. Og ikke minst, alle er friske:)
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er evig takknemlig for : *verdens skjønneste datter og hun er frisk * Mannen min, som bare er min *At vi har kommet oss inn på boligmarkedet *at vi får endene til å møtes *at jeg har en familie som elsker å støtter oss *at vi har det så fint
♥Snulder Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Takknemlig for livet!! For flott familie og gode venner. For at jeg lever med den gode følelsen av trygghet:=)
hit og dit Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 * for at det kom eit positivt innlegg på dib idag =) * for Tuva * for sambuar som er villig til å ofre ein del for utdanninga mi * (er litt takknemlig for den snille kosebikkja og) * for at me har god helse, økonomi etc * for at eg har sjøltillit * for at eg har evnen til å ikkje henge meg opp i små ting som går galt, men evnen til å henge meg opp i dei små lysglimta =) * for alle dei gode og ekte vennene eg har +++ livet er ikkje så verst
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 For en fin tråd! I disse tider da så mange preges av misunnelse og streben etter nyere, flottere og dyrere ting.. Jeg er takknemmelig for: Mine to nydelige døtre på 5 og 7 år Den nydelige mannen som jeg giftet meg med i september At mamma til mannen min fikk oppleve bryllupet vårt ( døde 9 dg etterpå) At mannen min har fått kontakt med faren sin igjen Foreldrene mine som alltid har stillt opp når jeg har trengt barnevakt el lig i forbindelse med studier, jobb osv. Besteforeldrene mine som aldri har skjemt meg bort med gaver og penger, men kun med kjærlighet Gode arbeidskolleger på jobb som gjør nattevaktene mine kjekke, (da det sånn ellers er en ganske kjedelig jobb) At jeg klarte å fullføre sykepleierutd som alenemor At det går bra med det lille hjertebarnet mitt At familien min er frisk og masse masse mer...
♥2 små gull♥ Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er evig takknemlig for at jeg har fått et friskt barn, det er langt fra en selvfølge! Hadde selvfølgelig elsket et sykt barn like høyt, men det er veldig mye mer arbeid og smerte, både for barnet og familien, fysisk og psykisk.
*Rutletutt* Skrevet 30. desember 2007 #11 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er veldig takknemlig for at jeg har de to skjønneste, herligste ungene i hele verden:o) Har også verdens beste samboer som jeg endeleig skal gifte meg med:o) Vi er friske alle sammen og har det bra. Vi har stabil og god økonomi, og det er litt godt... Jeg vil oppsummere 2007 slik: Tungt og slitsomt (gravid med ekstrem kvalme og bl + kolikk-baby som ikke vil sove) men også et av de mest fantastiske årene i mitt liv (fikk en liten nydelig datter i juli, Tobias ble storebror, kjøpte drømmetomten i påsken og ble fridd til på 30-årsdagen min).
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #12 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er takknemlig for livet mitt og alt det fantastiske det har ført med seg ikke bare året som har vært men også året før. Jeg er takknemlig for å ha truffet verdens mest fantastiske mann, giftet meg med ham og at vi har fått ei herlig og vakker datter, og har ei til på vei:) Jeg er takknemlig for at vi har stødig økonomi og alt vi trenger her i verden. At vi er friske og oppegående:) Og aller mest av alt så er jeg uendelig takknemlig for at det finnes mennesker med så stort hjerte som min kjære! Jo også er jeg takknemlig for gode venner som jeg aldri ville vært foruten. Både nye og gamle:) (Kozy, du er en av dem!) Jeg er takknemlig for at jeg har fått et herlig nettverk jeg kan spørre om ting, klage til, juble sammen med. Et merkelig merkelig nettverk, også kjent som DiB!
radio Skrevet 30. desember 2007 #13 Skrevet 30. desember 2007 for et flott innlegg! Viktig å fokusere på det positive i livet. jeg er takknemlig for - at jeg og mannen min har det så bra sammen - at vi har fått to friske og fantastiske barn - at vi slipper å bekymre oss for økonomien - at alle i familien er friske - at jeg føler det er harmoni i familien mye mer også, men dette er det aller viktigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå