Gå til innhold

hmmm??? stemmer det mon tro....

Anbefalte innlegg

Skrevet

min svigerfar skilte seg i sommer...

nå er facebook profilen hans oppdatert, og det står han er "interested in men"

helt greit det, om han er det, men fikk jo litt sånn wow... stemmer det, eller har han lagt inn feil?? Etter så mange år som gift, kommer han plutselig ut av skapet??

Men det er jo og litt rart at vi ikke vet noe enda... selv om han bare var en stefar til sambo, ville iallefall jeg sagt sånne ting til de som har vært/er nærmest!!??

Fikk jo lyst å spørre om det stemmer eller advare ham om at - hei du har lagt inn feil... , men føler ikke for å buse frem, kjenner ham ikke noe særlig heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om det stemmer, da vel. Frekt å automatisk anta at han har lagt inn feil i hvert fall.

Kanskje han ikke synes det utgjør noen personlighetsforandring som er relevant nok til at han burde si fra til familien. Skulle han gitt beskjed på forhånd om han plutselig hadde blitt interessert i nordnorske damer med busserull eller bedehusvankere også, liksom? =)

Skrevet

Jeg ville vel bare antatt at han "informerer" ved å oppdatere profilen:)

Nå vet jo jeg fint lite om forholdet mellom ham og exkonas familie, men jeg tror ikke jeg på noen måte ville ansett det som veldig naturlig å ringe til min tidligere kones svigerdatter for å informere om noe nytt innen sex og kjærlighetslivet mitt...;P

Skrevet

Han er i saa fall ikke den eneste som har funnet en partner av samme kjönn, "selv" etter mange aars ekteskap med en av motsatt kjönn.

Skrevet

Sikkert en feil. Svigerinna mi var interessert i kvinner flere måneder hun, men har ikke hørt om noen skilsmisse ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...