#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Ser du spår litt også. Kan du se litt på meg? 1)Ser du mange barn på meg? 2)Venter nr 2 nå,jeg vet kjønnet,men hva ser du?har ei sterk følelese av det mottsatte kjønn enn hva de sa på ul 3)når blir jeg gift? 4)økonomi og blir jeg sammens med min kjære livet ut? Er født 28.04.82 minkjære 10.01.81 termin 4mai 08
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 kommer opp gutt på deg, mulig mannen din frir i løpet av 2008 eller dere diskuterer det i allefall....men ser ut som det er større sjanse for bryllup i 2009....dere har gode kort forran dere.....masse lykke og ting vil vokse.......økonomi er fruktbar på sikt.....hvor mange barn du får totalt vil ikke kortene svare på....så det får vel tiden vise....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2007 Det er nok en gutt som du sier ja.Fikk vite det av 2av 3 ul.Og min mann diskuterete faktisk at vi skulle gifte oss om ca 2åe og det blir jo i 2009. Må bare si at du virkelig er god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå