Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hva er dette?? Holdt på et par mnder nå.. er det livmoren som "jobber"? Kan det være en ny på vei? Noen fler med sånne bobler?? Det kjennes nesten ut som små spark, men har tatt fler tester som er negative..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har også følt det litt slik etter svangersakpet. Både slike bobler som du sier, som kjennes ut som tidlige spark, men også noen ganger når jeg ligger på ryggen kommer det fysisk en "boble" synlig under huden. En klump. Er nok bare tarmene som har flyttet litt på seg, eller luft der som gjør dette....
lillegull:) Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 har også hatt sånn.. urte på om jeg kunne være gravid jeg også..hihih.. men turte ikke ta noen test.. satser på at det er bare bobler jeg:)
pilutt1 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 sikkert ganske vanlig vil jeg tro,jeg hadde det i nærmere tre år med førstemann og har fått det igjen nå etter fødselen med nr 2...kjennes ut som det er liv der inne,men er nok bare tarmene ja!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 får håpe på det.. selv om det ikke gjør noe med en til da..bare litt tidlig enda.. takk for svar.
Nusse_83 Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 har det også slik, ikke noe gøy når mensen kommer og går som en jojo ( i det siste har den uteblitt) tar tester. men negative (bra det da litt tidelig enda, men litt snodig med boblene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå