Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Ga pjokken en halv brødskive forleden. 8+% datt i smekkelommen, det hele føltes nok veldig rart for ham. Derfor la vi det litt på hylla, men "bør" vel ta dte opp igjen ganske snart. (Det var så "tidkrevende", forstå meg rett, i en travel førjulstid) Hvordan gikk dere frem da dere begynte å servere brød..?Ga dere brød hver dag....?Vår er litt over 9 måneder.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Lillemor er 9 mnd. Begynte å introdusere brødskive til henne da hun var ca 7 mnd. Men det falt absolutt ikke i smak. Så vi har prøvd litt og litt med jevne mellomrom. Jeg bløtet bitene med mme, slik at de ikke var så tørre, da gikk det litt bedre. Nå spiser hun nesten en halv skive hver dag. Hun synes ikke noe om det, men det går ned.. litt iallefall..
ruffen Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Gutten vår fikk brød til frokost. Ga hver dag, men brydde meg ikke om at han ikke spiste opp alt alltid. Skar skiva opp i helt små biter, og hadde på leverpostei eller litt fruktmos. Det var popuært her i gården, men alle er jo forskjellige. Prøv forskjellig pålegg.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Har gitt brød hver dag siden snuppa var 7 mnd (er snart 10 nå). Begynte med bittesmå "smuler" med leverpostei. Veldig rart i førsten og vi brukte laaaaaang tid på en halvskive, he he. Nå er det helt supert og hun spiser ofte selv ogsp, litt klin men ;-) Prim, makkrell i tomat, mild smøreost og fruktmos er andre ting du kan prøve. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå