madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 hei jeg kan ikke snakke av erfaring siden datteren min bare er 7 mnd. men leste for litt siden noen her inne som snakket om ca 2 år eller 2,5 år kanskje:)
trollmamma Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Viss me hadde hatt sprinkelseng, så ville eg tippa rundt 2 års alder. Me har uttreksseng fra 50-tallet, og den har dei hatt til det kom ny baby. Dvs elsdste låg der i 2,5 år, neste i 4 år og minsten sikkert til konfirmasjonsalder viss han ikkje er så heldig å få søsken da hehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Har aldri hatt sprinkelseng til jenta vår. Hun lå i vognbagen på soverommet frem til hun var nesten 6 måneder. Da flyttet vi henne over til sånn uttrekk-seng vi kjøpte på skeidar.
blir 3 barnsmor Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 eldstemann flyttet fra sprinkelseng over til uttrekksseng når han var 2 år og 4 måneder . ser for meg at yngste bytter seng når hun er ca 2 år . .
Fire småtroll Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Mine to eldste flyttet fra sprinkelseng til juniorseng (med sengehest) da de var 2-2,5 år gamle.
fox`y Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 min ligger fortsatt i sprinkelseng,han er 2 år og 5 mnd.tenkte å vente me vanlig seng til han blir 3 år for han trives godt i senga si og klattrer ikke utav:)
Pysa Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 da han var knapt 18 mnd, tror jeg. da begynte han å lene seg frem så han falt over kanten. snuppa skal sove i sprinkelseng til ho blir tre år, minst! håper jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå