Gå til innhold

Når byttet dere seng?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg kan ikke snakke av erfaring siden datteren min bare er 7 mnd. men leste for litt siden noen her inne som snakket om ca 2 år eller 2,5 år kanskje:)

Skrevet

Viss me hadde hatt sprinkelseng, så ville eg tippa rundt 2 års alder.

 

Me har uttreksseng fra 50-tallet, og den har dei hatt til det kom ny baby.

Dvs elsdste låg der i 2,5 år, neste i 4 år og minsten sikkert til konfirmasjonsalder viss han ikkje er så heldig å få søsken da hehe ;)

Skrevet

Har aldri hatt sprinkelseng til jenta vår. Hun lå i vognbagen på soverommet frem til hun var nesten 6 måneder. Da flyttet vi henne over til sånn uttrekk-seng vi kjøpte på skeidar.

Skrevet

eldstemann flyttet fra sprinkelseng over til uttrekksseng når han var 2 år og 4 måneder .

ser for meg at yngste bytter seng når hun er ca 2 år . .

Skrevet

Mine to eldste flyttet fra sprinkelseng til juniorseng (med sengehest) da de var 2-2,5 år gamle.

Skrevet

min ligger fortsatt i sprinkelseng,han er 2 år og 5 mnd.tenkte å vente me vanlig seng til han blir 3 år for han trives godt i senga si og klattrer ikke utav:)

Skrevet

da han var knapt 18 mnd, tror jeg. da begynte han å lene seg frem så han falt over kanten.

 

snuppa skal sove i sprinkelseng til ho blir tre år, minst! håper jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...