Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Snuppa her på 10mnd fikk diare for en uke siden. Hun har våknet hevr natt å hatt vondt å bæsja ganske løst osv.. Egentlig bæsjer hun på morningene når vi står opp ca.. Igår kveld var det kjempevondt å hun var veldig løs igjen å det hadde jo begynnt å bli litt bedre i forigårs! Ikke tror jeg det er tenner for de har hun nå fått noen av å ikke vist tegn tidligere til at hun reagerer på å få tenner å akkurat nå er det ingen på veg for hun sikler ingenting.. Skjønner ikke hva dte kan være!! Hun har spist det samme lenge, grøt, brød, middagsglass osv.. Hvorl enge kan en baby ha diare før man tar det til lege? Å ikke har hun vondt på dagen heller, alltid om natta! Noen som vet hva det kan komme av?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har ikke peil på hva det kan være. Men tror jeg ville tatt en tlf. til legevakten og forklart til dem. Da kan de vurdere hva du burde gjøre. Da slipper du å bekymre deg også. Tror vel heller ikke en baby skal ha diare altfor lenge uten å oppsøke lege. Men pass på at hun drikker nok. La henne få litt blåbærsaft. Blåbær binder magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå