Gjest irismor Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Heisan snuppa. Hvordan står det til hos dere =) Her har roen senket seg etter julemaset (fytti katta for et kjør) Nå sitter jeg her alene for Pernille er utslitt etter medisinene og Ingar ja han er vel bare utslitt etter meg =) Klem
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hei vennen min ) Vi har det bra vi. Akkurat blitt "tomt" i huset igjen her... foreløbig. Har hatt besøk av mamma og de i helgen. Og i morgen kommer det nok et innryk her... Jobber litt innimellom og da ) Åssen gikk det med jobb greia til I.?? Går vel ikke an å bli utslitt av deg vel... thihi Var svigermor glad i deg på julaften?? *lol*
Gjest irismor Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jobben gikk til helvete.... Man kan absolutt ikke bli utslitt av meg =) Tja jeg møtte opp med egen ribbebit til bare meg. Jeg nekter å spise kalkun på julaften. Jeg er fra østlandet og der spiser vi ribbe, medisterkaker, sosisser og julepølse på julaften. Ikke kalkun fordi det er magert og bra for helsa ;-( Som du vet så kan jeg være så vrang som rakkern *ler* Ingen som turte å si noen ting på at jeg hadde med egen ribbe gitt (kan ikke skjønne det)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Hadde jeg og gjort, om det hadde vært meg.,... Men første gang svigermor mi lagde ribbe, var første jula jeg var der... Så de som normalt spiser elgstek på julaften, byttet for å glede sin svigerdatter ;o) (De hadde vel egentlig ikke så veldig fast med julemiddagen da, men...) Hva syntes svigers om pakkene til I. da...?? ;o) PS! Jeg synes ikke du er vrang asså... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå