NickNoLte Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hvorfor kan han ikke sove lenger enn til 06.00 om morgenene!!?!??! Hver dag er han "fæddi" klokken 06.00 - kan han ikke etterhvert begynne å sove litt lenger????
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hehehehehe. Her er de små også ferdige litt før oss voksne, gjerne etter å ha holdt det gående litt på natten også.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Et lite spørsmål bare; er den innebygde klokka lik hele året eller er den påvirket av sommertid/vintertid. Altså; våkner han 6 på vintertid og 7 på sommertid eller er det 6 både på sommer og vintertid? Hvis det er 6 både på sommer og vintertid betyr det at dere påvirker når han er ferdig med å sove ved å velge når han skal legge seg. Hvis dere gjør det kan dere velge å skyve rutinene 1 time til så sover han 1 time lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå