Beibi82 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Kan jeg i det hele tatt få noen form for behandling nå? ..siden jeg er 30 uker på vei altså.. Sist jeg var hos tannl. sa han at behandling burde finne sted i 2 trimester. SHIT!!! Dette er vooondt... =(
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Vet hvordan du har det!! Jeg hadde så tannverk for et par dager siden at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre av meg! Jeg spurte også innpå her og de som svarte sa det at det skulle gå bra! Må man så må man! Lykke til!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Har ikkje hatt tannverk men mista ein fylling.Fikk ny uten problem sa både tannlegen og legen min.De har flere typer å velge mellom.Bedøvelse kan du og få...så bare ring så du blir kvitt dritten!!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 JO, men selv om han sa det er ingen tannleger så inhumane at de nekter å hjelpe deg når du har vondt:) Ring tannlegevakta så får du nok både svar og hjelp:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg var for ikke så lenge siden hos tannlegen og fikset et onde. Sjekket opp på forhånd om det var noe farlig. Selve røntgen sparte de meg for, men jeg fikk bedøvelse. Som tannlegen sa så er det bedre at jeg får bedøvelse og er rolig enn at jeg stresser opp både meg og babyen. Jeg har tannlegeskrekk. Alt gikk helt fint og det var godt å få gjort det.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er i uke 39 og har begynt å få tannverk nå.. Passer meg j**** dårlig!! Og er livredd for tannlege, og borring.. Fødselen skremmer meg ikke i nærheten av så mye som tanken på å ringe tannlegen.... MEN, det er ikke vondt hele tiden? Våkner om natta og da er det veldig vondt, men på dagtid så både spiser, drikker og pusser jeg tennene uten at det er noe vondt. Kan det kanskje være noe annet enn tannverk.....? Har bare hatt ett hull før, så er ikke så dreven i tannsmerter...
ormeynglet Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har også fått hull i en jeksel kjenner jeg, men smertene er ikke påtrengende enda heldigvis. Er i 1. trimester enda, og regner med at det ikke er lurt å gå til tannlegen enda. Jeg har også tannlegeskrekk og jeg takler ikke å borre uten bedøvelse (da går jeg heller med tannverk). Bør jeg vente til jeg er i 2. tri da eller?
Glajenta:) Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Jeg var hos tannlegen for ikke lenge siden. Det eneste du trenger å bekymre deg for er røntgen. Men da kan du be om å få en sånn type matte over deg som beskytter barnet. Den er veldig tung, men barnet utsettes ikke for stråling:) Og det går helt fint med bedøvelse fodi den er lokalt i kjeven. Påvirker ingen andre områder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå