Gå til innhold

Nå har eg laget DronningMaud pudding!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble vekket før kl6 i dag, så noe måtte jeg finne på! Skal bli en kjekk dag, barna sovnet ikke før i 10 tiden og våknet før kl6..... 2 tantebarn er også her, gjesp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er DronningMaudpudding? Har det noe med karamell å gjøre? (spurte hun forhåpningsfullt)

 

Og kjenner meg veldig igjen i trøtte sure unger. Jeg sitter her som buffer hvis humøret til gutta plutselig når voldelige høyder...

Skrevet

Det er ikke med karamell! Det er eggeplommer vispet med sukker og fløte, man visper inn gelantin og legger blandingen lag på lag med raspet skjokolade innimellom. Må stå i kjøleskapet en stund til den blir stiv! Kjempe godt!

Skrevet

NAM, det er jo knallgodt. Har du en oppskrift å dele :)?

Skrevet

Bruker man mørk eller lys kokesjokolade? Hvor lang tid i forveien bør man lage dette? Vi får gjester kl 18 (imorgen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...