Bella Swan Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Ble vekket før kl6 i dag, så noe måtte jeg finne på! Skal bli en kjekk dag, barna sovnet ikke før i 10 tiden og våknet før kl6..... 2 tantebarn er også her, gjesp!!
solemio Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hva er DronningMaudpudding? Har det noe med karamell å gjøre? (spurte hun forhåpningsfullt) Og kjenner meg veldig igjen i trøtte sure unger. Jeg sitter her som buffer hvis humøret til gutta plutselig når voldelige høyder...
Bella Swan Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Det er ikke med karamell! Det er eggeplommer vispet med sukker og fløte, man visper inn gelantin og legger blandingen lag på lag med raspet skjokolade innimellom. Må stå i kjøleskapet en stund til den blir stiv! Kjempe godt!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 NAM, det er jo knallgodt. Har du en oppskrift å dele ?
Bella Swan Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2007 http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift17928.asp har ikke portvin i.
ღhælgelainnღ Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Bruker man mørk eller lys kokesjokolade? Hvor lang tid i forveien bør man lage dette? Vi får gjester kl 18 (imorgen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå