solemio Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Vi foretok en liten test på gutta våre i går kveld,- de er 5 og 7 år gamle. De fikk være oppe til halv ti i går, og visst pokker var de ikke oppe 06.15 i dag... (og ikke akkurat uthvilte.) Ingen forandring fra de forrige årene, altså. Dermed tror jeg likegodt de blir lagt til ca vanlig tid nyttårsaften (vi skal på besøk til venner og overnatte der),- men er det veldig kjipt gjort av oss? Tåler dere veldig sure unger en dag etter sen kveld?
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Vi har drevet å vekket våre to til vi skal ut, gått veldig greit. I år er de 7 og 9 og vi har tenkt å se film og spise popcorn helt til 12 før vi går ut:) Blitt lenge siden vi festet på nyttårsaften, det blir når barna blir store....... Lykke til
blond Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Gutta mine er snart 3 og 5,5 år. Begge skal legge seg til vanlig tid.
Maren - på overtid Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Min gutt på 3,5 var oppe til 01.30. Sovnet ikke i bilen på vei hjem engang. Sov til 10.30 neste dag.
mamma til tre søte små:o) Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Julaften og nyttårs aften får de være oppe så lenge de vil. Et åringen som hadde seg en liten lur på ettermiddagen sovna kl 21, han på nesten 3 sovna 23:45 (kjipt for han;))og 6 åringen la seg i et tiden. De sto alle opp i 9 tiden og var blide hele dagen:)
Thunderstruck Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Våre var opp til nesten 01.De er 4 og 7 år og det var absolutt ikke noe problem:-) Sov til 10-halv 11 dagen etter da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå