Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 velger å være anonym,siden jeg synes detter er pinlig og ekkelt... men i det siste har jeg fått ordentlige byller i lysken.. de er forferdelig vonde... så vonde at faktisk en fødsel er pice of cake.. hadde en for tre uker siden,det gikk hull på den og det rant blod og verk ut av den,med en forferdelig lukt.. nå er det en på samme plass,og i natt har jeg ikke sovet pga av smerter.. jeg har kun grini..er det flere som har vært borti lignende og hva har dere gjort for å få det til å forsvinne i såfall?? takk for svar på forhånd...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Jeg har faktisk hatt det samme,men da var jeg ikke gravid da.. Men den jobben jeg har,innebærer at det til stadighet er masse små partikler ute å flyr,og lett for at de fester seg der de ikke skal.. Gjerne i små hårsekker der det er varmt osv... Der kapsler de seg sakte for fint inn,for å så begynne værke noe helt vanvittig! Den jeg hadde satt rettt ovenfor "musa" og var faktisk stor som en knyttneve.. Var likt som deg,fikk ikke sove det var så vondt! Sto opp,tok paracet og smurte den inn med sånn smertestillende gel.. Det hjalp.. Natta etter fant jeg noe gammel antibiotika,og tok en tablett av den.. Dagen etter det sprakk faktisk byllen av seg selv! Så mitt råd nå som du er gravid,er å gå til legen. De vil mest sannsynlig punktere den og gi deg antibiotika.. Det er tydeligvis en infeksjon i deg! Masse masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Dra på legevakta! Å ta en penicillintablett på egenhånd er ikke å anbefale. De vil mest sannsynlig hjelpe deg å få punktert byllen og rensa skikkelig, og evt gi deg en helt kur med penicillin hvis det trengs. (Men at det er vondere enn fødsel tror jeg vel ikke helt på, hehe :-) Lykke til!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Det er en betennelse som jeg ikke husker navnet på,men som er veldig vanlig blandt jenter. Ikke shave deg!!!!!!!Bruk alovera daglig og ja du skal faktisk ha en pencilin kur for og ta knekken på det. Er blitt opperert 3 ganger for det siden jeg var så dum å gikk med det i flere år før jeg turte og spørre legen om det. Det har ødelagt syden turer,bading osv!!Kjempe dumt og ikke ta det på alvor. JA,det er fryktelig smertefult.I perioder har jeg hatt problemer å sykkle,ja bare det og sitte kan være vondt som F....!!! Kom deg til legen og få en kur og råd om hva du skal gjøre. Pss på at du er rein nedentil,tørr og smør gjerne med alovera. Lykke til:=) Bare spørr meg om du lurer på noe:=()
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå