Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Vil noen dele erfaringer med denne vogna? Hvordan er den på snø, og i ulent terreng? Velter den lett? Plass til voksi? Romslig? God å sove i? Gode gruunner til å kjøpe denne vogna?
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har vogna og er veldig fornøyd.Syns det er god plass i den,og vesla mi på 20 mnd sove godt i voksien sin i den. Mye vogn for pengene;-)
trollmamma Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Hadde denne vogna, solgte den. + kjempe god å trille på shopping og asfaltert veg. ungen satt godt i den. grei plass til pose store gode hjul uttagbar sittepute, grei å vaske - Liten kalesje veldig åpen veltet lett om en av de eldre ungene lente seg oppi vogna for å tulle litt med minsten brei mellom hjulene, kjipt på shopping veltet lett på "kjerre"veg der vegen hellet litt feil veg kort fotbrett ikke vindtrekk tett regntrekk som dugget Den dekket ikke helt mine behov, men skulle jeg hatt en vogn for å trille bare på shopping og asfalt turer, da hadde den vært grei nok
RajaPia Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Har 2005 modellen av vogna og er veldig fornøyd. Har brukt den i halvannet år nå. Store gode hjul , og bred mellom bakhjulene. Bruker den mest til soving og turgåing , likte til shopping... Min kan ikke legges helt flat , men var ikke noe problem da vesla var 9 mnd da den ble kjøpt. Har aldri veltet med den. Bor på landet , og ikke alltid snøen blir brøytet med det første. Har ikke hatt problemer likevel. Har gått skogsturer uten problemer , men brede stier da. Vogna har vært med på det meste , dessuten er den liten slått sammen. Noe som er bra for meg med liten bil. Vesla har alltid sovet godt i den. Vinterstid med god pose og kalesjen over , så er ikke kalesjen for liten her i huset i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå