Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det tar lang tid før kroppen kommer igang etter å ha hatt hormonspiral?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Da jeg tok ut spiralen fikk jeg beskjed av gynekologen om at det var lurt å vente til jeg hadde hatt en mens før vi startet å prøve. Tror ikke hormonene sitter i kroppen etter man tar den ut, slik som med p-piller.

Fikk syklus på 32 dager med en gang. Er i 5. syklus etter jeg tok den ut nå. Ventet 2 perioder vi da, har prøvd halvveis i 3mnd nå. Mannen har mest lyst på baby i januar -09 så han holder igjen litt.. (hopper av i svingen, men ikke alltid... ) Jeg håper jo at spiren sitter før april jeg da, men.... :)

Leste det andre innlegget ditt også. Så slitsomt å være så plaget med bekkenet da. Bra du har kommet deg nå!!! :) Hva sier legen din til dette da? Det kan vel vere lurt å snakke med han/hun først, så du ikke blir like ille en gang til.

Håper det sitter en liten spire hos deg på nyåret en gang.

klem

Skrevet

Venter på 3_de spire -3pp

håper det ikke tar så alt for lang tid til jeg får mensen når jeg tar den ut.

har nemlig ikke hatt mensen siden jeg satte den inn for 4,5 år siden.

(himmerike!!)

har jo hatt lyst på ny baby lenge nå. men fant ut at økonomisk sett var det lurt å vente til jeg hadde fullført attføringsopplegget, fått jobb og jobbet inn de 26 ukene som kreves for å få sykepengerettigheter, og derav foreldrepenger/permisjonspenger.

så nå er jeg klar på det praktiske. har faktisk fullført de 26 ukene i går.

så i morgen skal jeg ringe gynekologen og bestille time. hvis jeg ikke har ombestemt meg til da he-he. skulle nemlig ringe fredagen, men ble plutselig veldig feig.....

Skrevet

Jeg fikk mensen to dager etter jeg tok den ut. Hadde heller ikke mens på de 4årene jeg har hatt den inne. Så jeg vet hvilken prevensjon jeg skal bruke igjen etterpå!! :)

Lykke til!!

klem

Skrevet

da var legen ringt. fikk time helt i slutten av januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...