Gå til innhold

Lei meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krise! er utsolgt for kalkun over alt,jeg må ha kalkun på nyttår har spist det hvert eneste år. Har vert i alle butikkene og alle er utsolgt...Noen som vet om noe annet digg og ha på nyttår??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er heldig på mandag? Samme hva er det sikkert lurt å ha et par alternativer. Jeg ville satset på lammestek eller noen annen form for stek med fløtegratinerte poteter eller lignende. Så noen her som skulle ha fondue og det hørtes også digg ut;)

Lykke til med matvalg!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Finner du ikke kalkunstek heller? Det er faktisk veldig godt, blir gjerne mere saftig enn "vanlig" kalkun :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt sånn marinert kalkunbryst... Det er virkelig godt, og saftig.. Kanskje ett tips???

Skrevet

Jeg har også marinert kalkunbryst her. Hadde det i fjor og det var kjempe godt, og kan anbefales.

Skrevet

Kanskje du skal sette deg ned og ringe til butikkene rundt om kring? Tar kortere tid det, enn å kjøre mellom alle butikkene. :-) Lykke til :-)

Kalkunbryst er veldig godt, det er et godt tips, hvis ikke får du lage kyllingfileter, med samme tilbehør som til kalkunen! Så når jeg står der med min store avplukka kalkun har du null og niks å rydde opp i forhold!

Svinestek eller okstestek går vel også an?!

GODT NYTT ÅR!

Skrevet

Marinert kalkunbryst er jo kjempegodt, og mer saftig enn hel kalkun:-) I går hadde de det iallefall på to butikker jeg var på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...