Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Krise! er utsolgt for kalkun over alt,jeg må ha kalkun på nyttår har spist det hvert eneste år. Har vert i alle butikkene og alle er utsolgt...Noen som vet om noe annet digg og ha på nyttår??
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Kanskje du er heldig på mandag? Samme hva er det sikkert lurt å ha et par alternativer. Jeg ville satset på lammestek eller noen annen form for stek med fløtegratinerte poteter eller lignende. Så noen her som skulle ha fondue og det hørtes også digg ut;) Lykke til med matvalg!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Finner du ikke kalkunstek heller? Det er faktisk veldig godt, blir gjerne mere saftig enn "vanlig" kalkun :-)
Deidei Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har kjøpt sånn marinert kalkunbryst... Det er virkelig godt, og saftig.. Kanskje ett tips???
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har også marinert kalkunbryst her. Hadde det i fjor og det var kjempe godt, og kan anbefales.
juliogjuleprinsesse Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Kanskje du skal sette deg ned og ringe til butikkene rundt om kring? Tar kortere tid det, enn å kjøre mellom alle butikkene. :-) Lykke til :-) Kalkunbryst er veldig godt, det er et godt tips, hvis ikke får du lage kyllingfileter, med samme tilbehør som til kalkunen! Så når jeg står der med min store avplukka kalkun har du null og niks å rydde opp i forhold! Svinestek eller okstestek går vel også an?! GODT NYTT ÅR!
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Marinert kalkunbryst er jo kjempegodt, og mer saftig enn hel kalkun:-) I går hadde de det iallefall på to butikker jeg var på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå