Herlige barn har jeg fått Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hva sier legen?? Håper du får komme inn temmelig raskt.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hei. Jeg ringte legevakten og kom til den samme dama som sa jeg bare skulle fortsette med antibiotikaen, og hun holdt på sitt når jeg ringte 2,gangen også. Sa det var helt normalt at kroppen var litt i ulaget når dritten skulle ut av kroppen. Hørtes ut som om hun hadde jobbet noen timer for lenge, prøvde å få snakke med en lege, men det var ikke noe vits, for jeg kom til å få samme beskjed av han\henne. Så jeg ble hjemme, har ligget og kaldsvettet i hele natt og til tider hatt skikkelig vanskeligheter med å få puste ordnetlig, det føles hvertfall sånn og magen den sviiiiir... Samboeren min ble nesten sur når jeg sa jeg ikke følte meg bra, og da jeg spurte om han kunne kjøre meg på legevakten fikk jeg et blikk som sa mer en tusen ord og jeg er fremdels hjemme... Nå er mini våken, og siden det var min tur til å stå opp så sitter jeg her da. Skal prøve å dusje litt og fikse meg, så jeg kan reise når mini skal ha duppen sin om en stund... Skal hvertfall ikke ta flere av de tablettene. . .
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Herregud, for en mann. Det er ikke din tur til å stå opp når du er syk... Dessuten skal du ikke gå på sånne tabletter. Ring i dag igjen, den samme damen kan jo ikke være der nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå