Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 har en hel masse med tid til overs, som vi ikke vet hva vi skal bruke til? Opplever til stadighet mas om et eller annet.. Om jeg kan ordne det, eller fikse det, kjøre noen hit eller dit, komme hit, gjøre det, osv osv.. Blir nesten litt smårar her jeg.. Jeg er jo super sliten, og har absolutt ikke for mye tid... Syns noen maser hele tiden.... Til og med de som jo er mødre selv maser.. Skjønner at de som aldri har vært gravid tror at jeg har fri fra jobb for morroskyld, men de som selv har vært gravide bør jo vite hvor tungt det er på slutten... :-/ Måtte bare få ut litt frustrasjon..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har inntrykk av at folk tror jeg kjeder meg nå når jeg har permisjon, og føler meg nesten litt slem når jeg ikke vil "finne på noe". "Jeg sitter jo tross alt bare inne og slapper av eller sover". (Er det så rart egentlig? jeg er jo sliten etter 9mnd med ruging,..)
termin 29.jan Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Uff! Nei sånn har jeg det ikke heldigvis... Si "beklager det orker jeg ikke" og det trenger du ikke ha dårlig samvittighet for. Det er kjempeviktig at du samler krefter og tar vare på deg sjøl nå som det nærmer seg. Vær litt ego!
Mine 3 småtroll! Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 hehe, så rart. Vi er forskjellige Her er det egentlig motsatt. Jeg blir tvert imot lei folk som maser om at "nå må du ta det med ro og slappe av.." Føler at folk mener jeg ikke tar ansvar fordi jeg ikke ligger hjemme på sofaen å lader opp. Det er godt å slappe av litt, men jeg kan liksom ikke slappe av i opptil 5 uker heller, da går jeg nok på veggen. Må påpeke at jeg hadde blitt kjempe provosert om folk hadde spurt meg om tjenester i hytt og pine.... Gravid eller ikke, det er jo tross alt vår fritid og jeg kan ikke skjønne at folk får seg til å tro at man skal fly rundt å gjøre alle mulig ærend for de....
~sjiraff~ Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg kjeda meg de 10 dgene jeg hadde permisjon før førstemann kom jeg. Så det er nok litt forskjell fra person til person. De mener sikkert bare å være snille, få deg i aktivitet slik at du slipper å sitte hjemme og bare vebte. Orker man ikke så er det vel bare å si det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå