Gå til innhold

han kaster opp :-(

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

småen kastet opp i går og og i går natt. i dag tidlig kastet han opp en gang også, men ikke noe mere har skjedd. han har sovet litt mye i dag og det er bare jeg som har fått lov og være i nærheten av han. men han har altså ikke kastet opp i hele dag.

men nå, midt på natten kaster han opp igjen (senga mi har ikke hatt det fint de siste dagene) men jeg har et dilemma. han skal sove hos faren sin for andre gang i morgen. han har bare sovet borte 1 gang før...

æsj, hvordan vet jeg om jeg skal sende han til pappaen eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars..Det er så fælt når de små er syke.

Jeg hadde aldri sendt noen av barna mine bort så lenge de er syke. Er ikke godt å være borte fra mamma og vante omgivelser når man er syk.

Forklar til pappaen at han er syk, han må da godta det.

Lykke til.

Skrevet

nei faren må jo godta det og det tror jeg han gjør også. for jeg tviler på at han er så fryktlig intresert i og ha et spysykt barn hos seg.

men det er jo ikke sikkert han er syk i morgen selv om han kaster opp i dag. og jeg vil jo ikke ødlegge for samværet om jeg ikke må.

hm.... får ringe far i morgen og snakke med han. og se hvordan småen oppfører seg.

det er så vanskelig og vite når de er helt friske igjen

Skrevet

Uff da:-(...Men det at han skal til pappaen syns jeg du ikke skal tenke på engang.han må få være hjemme i trygge omgivelser.Si til faren at han er syk,og at han heller kan få en samværs dag/ natt senere..

Si ifra i god tid,du kan jo sende en sms allerede nå,,så er han liksom "forberedt".

Skrevet

jeg venter ihvertfall til i morgen tidlig med og sende meld for han sover jo sikkert nå. men jeg må jo si i fra uannsett. nei dere har nok rett. det er nok bedre at han blir her og hviler ut. og selvsakt får far en ny dag. hm... rart dette med og dele et barn, jeg er så redd for at far skal tro at jeg sier det bare fordi jeg ikke vil at småen skal sove der. det er jo litt vel mistenkelig når det er 2 gangen han skal dit..

Skrevet

Hadde nok ikke sendt han til pappaen siden minsten er syk og bare vil ha deg rundt seg. Kan han ikke ha minsten naar han blir bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...