Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Og ha en mann på gjesterommet med feber, som ligger og syter og tror hans dager snart er omme.. Samt en liten en med feber som ligger halveis oppe på rompa di og sover, og som våkner med engang jeg prøver å rikke meg:p Og som krever både "mikk" (melk) og "sjesk" (kjeks) hver gang øya åpnes.. Samtidig som gubben gauler ut feberresultatet annenhvert minutt fra det nyinnkjøpte feberetermometeret:SSSS Godt nytt år:p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 hehe... hva er det med mannfolk og sykdom? hvordan takler du dib oppi alt sammen?
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Hahaha! Æ humra godt for mæ sjøl no=)) Go bedring!!!!!!!!!!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 Ja, det er et kapittel for seg selv, he he... Jeg ligger faktisk i senga, ha ha:o) Fikk lirka opp datan:o) Hvordan går det med småen din?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 min? han sover men han er litt pjusk. hm... det er nesten litt søtt at han er syk for han vil bare kose hele tiden også vil han bare til meg. og vanligvis så er jo jeg den minst intresange personen i verden. men nå er han blid og fornøyd stor sett selv om han spyr da. hadde han vært sutrette så hadde det bitt litt anderledes.
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2007 Åja.. huff da stakkars liten. Godt han sover og er i form ellers da stakkar.. Er jaggu mange syke unger for tiden:( Hihi, så nydelig da... Koselig for mammahjertet det. Min og er sånn, roper bare på mamma. Sambo blir litt snurt av det og sier, ja, roper du på pappa. Mamma sier han, ja pappa sier han da:-p Får skylde på feberen vel, ha ha...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 hehe... så søte de er. det kan ikke altid være like lett og være mann, ihvertfall ikke når barna bare roper på mor hele tiden.. men vi får nyte det vi damer :-) nå våkner han og roper. så vi snakkes
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Sikker på at det ikke er mannen min du har på gjesterommet? Hørtes kjent ut ;-) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå