Leirha Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Her sitter jeg, har sovet noen timer, men får IKKE sove mer! Er varm, må tisse, vondt i magen, halsbrann..alt kommer på natten for tiden, og har jeg først våknet ja så har jeg det for flere timer fremover
signaturen Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 en til her ihvertfall. har ikke sjangs til å få sove! var så dum at jeg sovna på sofaen før i dag, og sov i 4 timer, pluss at man er konstant tissetrengt. åsså er d jo så lite å finne på om natta også. æsj azz.p
mamma :-) Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Enig! Har det likedan. Utrolig slitsomt...savner en god natts søvn. Lei vonde hofter,skudre,mave, sure oppstøt etc.....men kun noen dager igjen....phu!!! ;D
Janne-Renate Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Skriver under her jeg også Er ikke lett å få sove når blæra er på str med en ert,halsbrannen melder seg så fort jeg legger meg ned og maseriene er så ille at annenhver time er jeg sikker på at fødslen er i gang:) Men,men noen dager til holder jeg vel ut:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 me.me,me Og det verste er at det er min tur å ta mini i morgen tidlig. Pluss at vi blir hentet i tre tiden (nyttårstur på landet) og gjett hvem som ikke har begynt å pakke =)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Får fremdeles ikke sove, må på do igjen...!
Staark Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Får heller ikke sove. Sitter og drikker vann for å dempe halsbrannen...
Afrodite´71 Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Lys våken her også. Mann og hund og resten av byen sover tilsynelatende. Har hatt vonde riesmerter siden kl 23 og kun sovet bittelitt. Har tatt tida og bedt og tryglet om at ungen kommer i natt. Men selvfølgelig har alt roet seg nå. Får vel prøve å sove litt...
Kvitrebekk Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Melder meg på her jeg også. Oppe og tisser hundre ganger hver natt og ligger ikke godt. Halsbrann har vært et problem helt til jeg fikk kjøpt Gaviscon på apoteket. Smaker j... men hjelper faktisk. Føler at det lille jeg sover ikke gir meg hvilende søvn. Er trøtt og har snart konstant vondt i hodet og nakken. Virker som en uendelighet til babyen kommer.
Lucy79 Skrevet 30. desember 2007 #11 Skrevet 30. desember 2007 Jeg sover vanvittig dårlig om nettene.. står opp sammen med samboeren min klokka seks når han drar på jobben. Han har det jo kjempe bra disse dagene for han får frokost hver morgen:) Jeg legger meg igjen klokka halv sju/sju og da har jeg den beste søvnen i løpet av hele døgnet. Da kan jeg sove til nesten tolv- utenom at jeg våkner og trenger en aldri så liten dopause.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #12 Skrevet 30. desember 2007 Huff ja.. Har halsbrann og vondt i hoftene/bekkenet når jeg skal snu meg..Men er ikke plaget med det så mye på dagen. Også blir junior så aktiv når jeg har lagt meg! Artig det da, men kan våkne en del i løpet av natten. Heldigvis har jeg viljestyrke til å ligge å vente til jeg sovner igjen. Er kanskje oppe en gang i løpet av natten og tisser, hvis det presser veeeldig mye på da. Heldigvis har jeg fri om dagene nå, så jeg kan ligge lenge og ta igjen søvnen da!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 30. desember 2007 #13 Skrevet 30. desember 2007 Ja huff. Halsbrann og utallige dobesøk gjør natten helt grusom, og bortimot søvnløs. Har heldigvis bare 4 dager til termin nå... Så jeg har jo ikke så lenge igjen uansett
Lillegull2008&2010 Skrevet 30. desember 2007 #14 Skrevet 30. desember 2007 signerer... den siste uka har vært helt forferdelig.. blir kun et par timer på natta, og det er lite gitt.. og idag først går jeg under definisjonen høygravid. Det er noe som sier meg at de siste dagene kommer til å gå sakte men får prøve å være optimistisk å tenke at det skal gå fort Snart har vi nurkene i armene våre (ikke at det blir mere søvn da, men tenker det er litt mer mening å ligge våken for lillegutt trenger mat osv, enn at du er våken bare fordi skuldra/hofta/blæra/magen sier nei)
Elin Sabrina Skrevet 30. desember 2007 #15 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er kunn i uke 32 og sliiiiter med å få sove, må snu meg fra side til side hvert 10 min pga vondt i bekken, rygg og skuldrene sovner...enda 7-8 uker igjen..og det blir sikkert ikke noe bedre:( Minsten er super aktiv fra kl.18 og helt til morgenen også så det hjelper ikke noe særlig heller hehe...bare en liten periode igjen nå så...gleder meg til å få kroppen min tilbake og et nurk i armene:) det er det som holder meg i gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå