Ronja65 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hei alle sammen. Håper dere alle har hatt en fin jul? Selv så har min jul frem til nå vært "sån passe". Mine store barn har feiret jul hos sin pappa og jeg har stort sett vært på jobb eller flydd på do!! Det hele startet helgen for jul, da lille Thyra hadde den berømte omgangssyken. Så klokken 18.00 på julaften, så begynnte sambo og min 16 årige gutt (som feriet jul hos sin pappa) og kaste opp. Jeg var på jobb, følte meg ikke helt i form jeg heller, men rett etter at kveldsvakten var over så var det min tur:-(. Heldigvis så kom en som ville ha ekstravakter fra himmelen, så jeg slapp og jobbe første og andre juledag. Min eksmann har også drevet en del terroraksjon. Det er slitsomt at han aldrig vil gi seg, og la meg være ifred. Er ikke redd for hans trussler lengre. Ønsker bare og ro og en slags vennskap som gjør at vi kan sammarbeide best mulig med barna. Som det er nå, så mår ikke barna bra de heller. Men inget vondt har noe godt med seg.... Jeg har i hvertfall ikke lagt på meg i julen:-) Igår så satte vi oss i bilen og kjørte gjennom Sverige og ned til farmor og farfar som bor i Dk. Her er det koselig å være. Imorgen så reiser vi til samboers tante. Hun har strikket en kjempefin genser til 11 åringen. Hun gleder seg til å se den. Hun bor rett ved havet, så vi gleder oss til en fin tur på stranden. På nyttårsaften så reiser vi til samsø, der er min samboers begge brødre og deres familier befinner seg og vi skal feire nyttår sammen. Det blir koselig det. Den 2 januar er vi tilbake igjen og den 18 januar så setter vi kursen til Thailand. Det blir deilig det:-):-):-) God fortsettelse på julen og ha en riktig fin nyttårsfeiring!!!!!
Plutseliten :) Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Håper dere alle er i form igjen etter renselsesprosessen Ekser er noe dritt,men så utrolig bortkastet energi.Hatt vår runde i jula vi også,men en 4 siders drittmail fra min eks samboer,samt en eks som har satt himmel og jord i bevegelse for å slippe å betale særtilskudd på brillene vår datter er i behov av.Beskyldninger om at jeg prøver å lure han for penger,usaklige klagebrev til trygdekontoret osv.Han kommer ingen vei med det,men det som er synd er at det er det vi har hørt fra han i jula....Datteren min er selvfølgelig kjempeskuffet,selv om hun heldigvis ikke vet noe om denne brillesaken. Kos dere masse i Danmark,det er et deilig land å feriere i.Akkurat fått stemningsrapport fra min bror og hans kone som er dansk,de hadde hatt en sjøsyketur over...men nå koser de seg med and,snaps og alt annet av deilig. Så deilig med hjemmestrikket,tipper det er en fornøyd og varm 11 åring som langs stranden ) Thailand høres heller ikke vondt ut,for en herlig start på det nye året! Nyttårshilsen og klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Kjære deg, høres ut som om dere har hatt en mer enn begivenhetsrik jul ja! Håper formen er fin igjen og at dere har startet nedtellingen til Thailand - så utrolig deilig for dere:-) Bare sol, varme og nærhet - det unner jeg deg og dine av hele mitt hjerte Ronja:-) Solen har glimret med sitt fravær altfor lenge her hjemme nå, håper vi kan se glimt av den fremover. Tror det hadde gjort noe med humøret til de fleste nordboere;-) Ha en riktig hyggelig nyttårsfeiring på Samsø - skulle gjerne gått tur ved havet sammen med deg:-) Klem fra
♥Snulder Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Huff... denne jula har virkelig vært slitsom for mange med oppkastsjau og forkjølelser over en lav sko... Vi får håpe 2008 bringer med seg gode dager og vennligere x-menn;=)
Karomamma Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Oi da, Ronja, høres ut som du har hatt en noe mektig juleferiring God klem til deg, håper dere har det fint på Samsø!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå