Gå til innhold

bowling...farlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i dag spilt mye bowling,etter å komt hjem har jeg hatt litt vondt i nedesrte del av magen og i korsryggen.ER I 19 UKE. Kan jeg ha gjort noe dumt? Kjente det ikke da jeg holdt på. livredd jeg har skadet bebbisen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er så farlig men man skal jo passe seg for tunge løft da, og bowlinkula er ikke akkurat det letteste.. men tror ikke det er noe farlig.....

Skrevet

Man skal ikke slutte å leve selv om man er gravid, en skal leve HELT som normalt. Kroppen sier fra om det blir for mye.

Skrevet

Vel anonym, kansje det er det kroppen hennes har gjort nå da. Sikkert ikke farlig med bowling nei, men det er da en kjennt sak at man skal prøve å unngå tunge løft, over 10kg da.

Kansje du bare har brukt noen muskler som ikke har vært i aktivitet på en stund. Det er lov å lure HI

Skrevet

Jeg tror man skal lytte til kropppen jeg og den sier ifra. Stod selv på ski nå i uke 17+5 og fikk også merkelig vondt i ryggen og var utslitt etterpå. Skjer nok mer med kroppen enn man merker i hverdagen, så får bare tilpasse. men tror neppe det er farlig;) Så sant du holder deg på beina og har kontroll på kula (noe jeg ikke hadde hatt.. hehe)

Skrevet

takk for svar, er bedre i dag. men man blir vel litt bekymret og kjenner ekstra godt etter med første barnet ,for man hører jo om alt mulig rart som kan vere farlig og ditt og datt. Men da er det godt ha beroligende ord fra dere her inne. :)

Skrevet

Jeg var også og bowlet for noen uker siden, og ble stiv i korsryggen etterpå. Min venninne som sliter med kraftig bekkenlåsning sa at man absolutt ikke bør bowle dersom man sliter med bekkenplager. Dette går jo ikke utover babyen da, men må jo tenke litt på sin egen kropp også. Jeg skal i hvertfall høre på min kropp og ikke bowle mer før bebisen er ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...