Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 La oss starte en tråd hvor vi får samlet alle kjerringrådene for å få fødselen igang Har enda 13 dager til mensenterminen men kjenner på kroppen at jeg ikke orker vente lengre nå, å håper det skjer de første dagene i januar . Klarer nesten ikke komme meg opp av senga lengre siden jeg konstant er utslitt og har vondt en eller annen plass. Jeg har prøvd sex, har hatt sex 11 - 12 ganger de siste 3 dagene, hvor alle har vært med innvendig sædavgang og orgasme, eneste resultatet er en masse vonde kynnere og mensensmerter men de gir seg etter 40 - 50 minutter. Leste akkurat om at kanel kunne funke og holder på å lage kjempesterke kanelsnurrer, håper de funker. Men håper at noe nærmer seg for jeg har måtte på do med nr. 2 minst 2 ganger daglig de siste 4 - 5 dagene.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 skal ikke det å gå en lang tur hjelpe også da?
Baby nr3 ombord Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Stimulere brystvortene, i lengre enn 10 minutter gangen. Dette er ikke et kjerringråd, men noe som er forsket på og bevist skal hjelpe viss man er moden, sa jordmor.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Fødselsfremkallende pizza #1. Pizzadeig: 9 dl hvetemel 1 pk gjær (tørr/fersk) 1 ts salt 3 ss olivenolje 3 dl vann --- La deigen heve ca. 30 min. Pizzafyll: 2 ss margarin 1 stor løk 500g kjøttdeig 1 boks tomater + 2-3 ss tomatpurè eller 1 boks tomatpurè 2-3 hvitløksfedd 1-2 ts malt muskat 1 ts salt ½ ts pepper ½ ts oregano ½ ts basilikum ca. 2 dl vann ost --- Stekes på 225oC i ca.20 min til deigen er gulbrun og sprø, og osten begynner å smelte og få farge. Fødselsfremkallende pizza #2. Pizzadeig: 3 dl vann 3ss olje 1 pk gjær 1ts salt ca 500g hvetemel --- Varm vann og olje til 37 grader, og bland sammen med resten av ingrediensene. Kna deigen godt, og hev til dobbel størrelse. Pizzafyll: 4-500g kjøttdeig 4 fed hvitløk (ingen hvitløk - ingen fødsel!) salt pepper chilipulver 1 glass Verona eller Napoli tomatsaus (ikke nødvendig å bruke hele glasset) 1 boks sjampinjong 1 rød paprika (eller en halv rød og en halv gul) oregano revet jarlsbergost --- Press hvitløken og brun kjøttdeig sammen med hvitløk, salt, pepper og godt med chilipulver. Kjevle ut deigen til et rektangel, og legg den i langpannen. La den etterheve noen minutter. Forstekes i ca.5 min. på 225oC. Ha på fyll, og la pizzaen steke videre på 225oC i ca.20 min. fant denne på nett:P
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 skulle visst gjerne drikke biola og bitter lemon, og vaske gulvene på alle fire mens man venta på at maten skulle bli ferdig:p
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Sist gang drakk jeg Indian tonic water med kinin, spiste rømmegrøt m kanel, bar på minsten, gikk mye, osv. Det satte ikke ting igang, men hun kom 3 dager før, som en rakett - en halv time! Ja d gikk bra.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 gå i trapper (om du orker) med nummer en hjalp det å spise kebab (sterk kebab)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Dere vet det er et eget forum for kjerringråd sant????
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2007 Takk for svar Ja vet at det er eget forum, men det er så mye mer aktivitet her inne enn de andre forummene
mamma :-) Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Har forsøkt mye kjærringråd ved tidligere graviditeter. Intet hjalp. Eneste som hjelper på slutten er å stimulere brystvortene og få en real sprut av din mann ;D Lykke til ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå