HelenFlores Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Litt inspirert av en på "krangle" som skrev noe om fiselukten til hun i etasjen over, lurer jeg på hva dere har kjent av ill lukter som ikke har vært noen plage før graviditeten!? Bare for morro skyld;) Tror den mest kvalmende for meg var det fettete håret til en fyr foran meg på bussen! Det var ille det!!
signaturen Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 lukta av løk som stekes, og bacon. fy flate for ei heslig lukt! får brekninger hver gang.
preggy :-) Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 lukta av varm stekeovn!!! :-( det har jeg ikke lagt merke til før jeg ble gravid....
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Steke kjøttdeig... æææsj.... spyr av lukta!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Lukta av stekt kylling! Når den er innsausa i glillkrydder og er stekt i en butikkovn som aldri blir vaska vel og merke. Jeg kan ikke handle i butikker med ferskvaredisk lenger, da bare spyr jeg...
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Haha, midlertidig kineser jeg...Mente gRillkrydder da....
Tante Bassa Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Bæsjelukt!! Brekker meg som en gal hvis jeg kommer inn på en do hvor noen har bæsja. Er glad jeg ikke jobber på sykehjem lenger, hadde blitt pinlig både for pasientene og meg....hehe :-)
silje.fl Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Når noen som har røykt og drukket kaffi ,er i samma rom som meg.Og viss de våger å jespe , da spyr jeg.Har noen sånne tilfeller på jobben ,og sliter med å ikke avsløre hvor kvalm jeg blir.Dessuten er kjøttdeig virkerlig fælt for tida , og pinnekjøtt....det eeelsker jeg til vanlig,men fikk ikke ned en bit på julaften.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Røyk og konjakklukt... og prompelukta til sambo og meg selv til tider ;-p hihihihi
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Ble utroolig kvalm da jeg var på strømmen storsenter og gikk forbi en kafé der de stekte vafler. :S Like før jeg kastet opp...
Blå-Rosa+spire! Skrevet 30. desember 2007 #11 Skrevet 30. desember 2007 Mannen slapp en suring her en dag og ropte på meg for jeg skulle hjelpe han med noe. Det var på badet heldigvis for frokosten kom i retur gitt. I dag spydde 2 åringen så jeg spydde jeg også. Meget ømfintlig for lukter i grunn. hehe...Steke kjøttdeig er motbydelig, iallefall hjortekjøttdeig, da kommer blodlukt +++, blir så kvalm at hvis jeg steker den selv greier jeg ikke spise den. Så mannen er satt til det. hehe. Hårlukt/hodelukt av de som ikke vasker håret hver dag. Uss.
klumpen og gullet Skrevet 30. desember 2007 #12 Skrevet 30. desember 2007 Lukta av oppvaskmaskin... Og leverpostei som ikke er helt fersk. Blæh! Men det var myyyyye verre i begynnelsen av svangerskapet. Da luktet alt helt jævlig
murmel1 Skrevet 30. desember 2007 #13 Skrevet 30. desember 2007 Kaffe. Jeg elsker å sitte på kafé og lese og drikke kaffe. Det kan jeg ikke lenger for magen bare vrenger seg når jeg kommer innafor døra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå