*dum&deiLig*™ Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Tenker type: The Swan osv som innebærer plastisk kirurgi til den store gullmedaljen. Ikke faen om jeg hadde gjort det, så sant jeg ikke hadde blitt fullstendig deformert i ansiktet pga ulykke eller sykdom. Tenk å se seg selv i speilet å ikke kjenne seg selv igjen overhodet? *grøss*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Nei, ikke som innebærer plastikk kirurgi og lign. Men kunne tenkt meg å vært med på program der man får tips til å SE bedre ut ved å sminke seg riktig (sel vom jeg aldri sminker meg) kle seg riktig og lign. Det hadde vært noe annet! !
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Aldri i verden :-S eller, om jeg KUN kunne fått nye pupper så kanskje hehehe
Mrs. Bouquet Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Nei, de utgiftene får vi heller ta selv
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Nei.. Men hadde noen funnet opp en relativt trygg måte å få nye pupper på, og tilbudt seg å betale for det.. Så tjaaaaaaaa
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 er såpass misfornøyd med meg selv at ja, de kunne fått gjort hva de ville men hvilken som helst del av kroppen min.
hit og dit Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Nei, men gjerne andre makeover program. Eg er villig til å betale dyrt for at noen kan sei til meg kva eg ser bra ut i, korleis eg burde sminke meg og korleis eg kan "kle bort" ting som ikkje ser så bra ut.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Aldri i verden! Jeg er anti-plastisk kirurgi på alle måter! (det er selvfølgelig noe annet hvis det er nødvendig av helsemessige årsaker, sykdom, ulykker og sånn da). Men hadde aldri lagt meg under kniven for å bare "pynte" på meg selv.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 JEG VILLE HA GJORDT DET !! -ikke nå, men når alderen virkelig setter inn. Fjernet "posete" øyne og andre xtreme dype rynker, å m det samme fått en rettere nese. Så JA, men ikke behov for det enda...hehe -Men silikon pupper er ikke aktuelt...skeptisk der )
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Nei. Synes det er så "=)(/%#¤&/#&)(= fake og ekkelt når de står på en scene for å vise seg fram etterpå, alle de kjenner klapper "å endelig er broren min/pappa/venninden pen. Hurra, dette hadde jeg lengtet etter" Og offeret kan fortelle at livet har blitt såååå mye bedre nå som jeg ikke har liten hake og utstående ører lenger. ÆÆÆÆSJ! (hmm....er ikke så aggressiv altså, men akkurat den typen programmer plager meg faktisk... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå