Gå til innhold

Heisann!


Cessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, og gratulerer :) Testet positivt i går jeg, termin blir ca 7.september for meg, ifølge sånne kalkulatorer. Veldig spennende for meg dette, for jeg har ikke barn fra før.. Har ikke vært hos legen heller? Når pleier vi å gå til lege første gang? Skal jeg ringe legen og bestille time allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg har også foreløpig termin den 8. september :) Har heller ikke vært hos legen enda, men tenkte å ringe og bestille time på nyåret :) Så får jeg se når jeg får time. Jeg har sett flere her som sier at første kontroll er i uke ti, uten at jeg vet helt sikkert. Med min første fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 11, så jeg har liksom ikke fått med meg så mye av første trimester før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg må bestille time med en gang jeg... Har en "sykdom" som gjør at jeg må følges ekstra opp! Så jeg ringer nok på onsdag!!!

Er så forskjellig tid disse kalkulatorene regner ut termin at... Har fått alt fra 5-9.sept.

Så satser på den datoen jeg får av legen fram til ul!

Hvordan står det til med magene her da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tobarnsmor her også, med samme termin på tredjemann som deg :) Hvor gamle er dine to da? Ser ut som det er flere her på septemberklubben som venter nr 3, det var moro å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Nok en tobarnsmor med nummer 3 på vei i september. Har to jenter fra før på 4 og 3 år. Foreløpig termin 5 september, men i begge de to andre svangerskapene har terminen blitt flytt en uke, så venter til ultralyd med forholde meg til termin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tobarns mor her og me nr 3 i magen:) har gutt på snart 4 og jente på 16 mnd:)

bli spennende. testet 2 dager før mens men et tydli kryss:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to gutter er 4 og 8 år!

Finnes ikke kvalm i det hele tatt!! Her er det mage og pupper som vokser om kapp!! hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 2-barnsmor som venter nr. 3! Har sommerfugler i magen og gleder meg veldig. Kvalmen har begynt og jeg er hjemme fra jobb. Men koser meg faktisk likevel. Termin 1.september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Kan jeg være så frekk at jeg spør om hvilken "sykdom" det er snakk om. Jeg er nemlig res. minus med antistoffer i blodet så jeg trenger og ekstra oppfølging. Lurte bare på om det kanskje var det samme? Så vi kunne utveksle erfaring.

 

Er anonym enn så lenge pga testet svaaaakt positivt i dag, første prøveperiode etter mensen så litt usikker når mensen skulle komt. Viss det stemmer har jeg termin 12 -15 september. Venter med å melde meg inn til jeg har en ny positiv test (i morgen eller mandag vet ikke hvor lenge jeg klarer vente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har leidenmutasjon... dvs lettere for å danne blodpropper... Må ta sprøyter i megen hver dag gjennom hele svangerskapet... med blodfortynnende. Har allerede vært på en UL og skal på en neste uke... Så da håper jeg å få se et lite hjerte slå!!! Noe spes du må gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe magen min har vist så fort de andre gangene..men denne gang har d ikke begynnt ennå..eller seff er jeg jo litt oppblåst..men d kan skje fort..at magen plutselig kommer frem mener jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...