grå :) Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 har tåa skifta nick eller forsvant hun helt?
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Tåa er vel mest på tytehelvetet, men hadde et innlegg på krangle før i dag, så jeg.
solstråle69 Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Tror enda ikke jeg har opplevd at noen av de som har forlatt dib "for alltid" med hyl og skrik, ikke er tilbake innen uka er omme. :-)
børdi Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 er fler av oss som har forsvunnet mer eller mindre herfra....:-) er innom i ny og ne. og det passer meg bra. får akkurat med meg nye bilstol, våtservietter, alkohol og barn, sukker, osv osv krangler ,,, hehe.. Og en og annen som opplyser oss om at hun har galleblære da. hehehehe... ha et godt nyttår grå... klem ;-)
grå :) Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2007 hehe er jo en del som forlater rommet en gang for alle gjentatte ganger:) begynner egentlig å gå litt lei selv. det går jo stort sett i sammen tralten her inne, men kommer liksom ikke 'inn i det' andre steder. såååå da får de slite med meg en stund til her inne godt nytt år til deg også børdi. hilse ti lde du kommer over av kjente *klemme*
mayaya Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 mekselig tråd å finne nå... hehe.. jeg er selv på avvenning fra dib, og har funnet ut at jeg klarer meg veldig bra uten! helt sært, etter å ha toppet brukerlistene i lang tid, men også ufattelig deilig. Nå er det innom et 5minutt nå og da, ikke hver dag engang :-D
grå :) Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2007 hehe jeg også har klart å komme av de listene og blir ikke alltid huska i hver eneste ' hvem husker du'-tråd. veldig godt i grunnen. merker jeg fortsatt er mye innom og kikker, men lite jeg gidder svare på. begynte å bli skremmende kjent her inne:)
mayaya Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Det er sikkert fordi du er så.... grå..... *knis*
tåa™ Skrevet 31. desember 2007 #11 Skrevet 31. desember 2007 Hei, grå. Så koselig at du tenkte på meg. Jeg titter innom her av og til, ser etter kjente. Men er mest på tyten, ja. Forøvrig en herlig gjeng der inne. Håper det går bra med deg og dine. *Klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå