Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Og så kan vi kollektivt skamme oss litt og bli bedre mennesker, så kanskje hun kommer tilbake og leker med oss igjen.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hehehe, må jo ofre deg et lite flir også da selvom jeg ikke synes knerten sitt innlegg var like dramatisk som slike "nå forlater jeg" innlegg pleier å være..
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Næmmen intimnissemor da, smil og vær litt glad da=)
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Nei, du har et poeng, innlegget hadde en viss ribbefeit, lutefiskdissende slapphet som forsåvidt ikke er uvanlig på denne tida av året. Men du, for en rettmessig snurpfittersk rakryggethet! Må da være vondt med det kosteskaftet så langt opp i toern?
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Intimnissemor har hivd seg med på sleden nordover
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Nå danser jeg rundt lyset her, ja, på en mild og unnskyldende og ydmyk måte, selvsagt.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 he he.. d er meg d.. som kom til skade for å skrive et innlegg om mye drittslenging her inne.... skulle jeg jo aldri gjort for nå er jeg jo plutselig på 1.siden her... ja ja... sånn kan d gå...
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Suger`n: Lurer egentlig på noe jeg...Du kaster folk fra skravle til h...fra krangle hele tiden. Hvorfor tar du deg rettigheter til å skrive på skravle da?? Snakk om å utnevne seg selv til Gud!!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #11 Skrevet 30. desember 2007 Fordi jeg kan, selvsagt. Hva tror du egentlig?
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #12 Skrevet 30. desember 2007 Det komiske er jo at disse som dramatisk sier farvel med jevne mellomrom bare blir værende... Ikke sant, Vålerenga_12? He he.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #13 Skrevet 30. desember 2007 Jepp, og så er det noe med den utrolig snusfornuftige, veslevoksne måten det gjøres på hver eneste gang som er ustyrtelig komisk.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #14 Skrevet 30. desember 2007 He he, ja... Akkurat som småbarn som truer med å rømme hjemmefra ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. mai 2008 #16 Skrevet 3. mai 2008 Sorry for å bringe dette innlegget opp igjen. Men, søkte på nicket mitt og så nicket mitt lyyyse opp her. I det urteite innlegget fra Spetakkel. Du virker utrolig barnslig selv. Hvis du har en høne å plukke med meg, tar du det meg. Og du kan bare le, men når dere fortsatte å hakke på meg over det som var den gangen, så ble jeg sliten og lei i tillegg til at jeg hadde kjørt en 12timers lang tur den dagen - med ett barn. Jeg kunne godt forsvunnet herfra. Men, før den tiden hadde jeg fått 3 nye venninner. Valgte å heve meg over dibligaen, og fortsatte me mine 3venner. Og har fått flere venner som jeg setter pris på. Det var viktigere for meg.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. mai 2008 #17 Skrevet 3. mai 2008 Og btw: jeg har IKKE gjort det med jevne mellomrom. Så du kan bare stikke huet inn igjen og ro ned litt. Ellers har jeg ikke noe imot deg. Men at du overdramatiserer ang om meg og dette, det liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå