Gå til innhold

Fy fader, så digg!


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått TV på kjøkkenet! *gliiise* Snakk om luksus! hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høyrtes luksus ut. Hadde eg fått TV på kjøkkenet så hadde eg kanskje tatt ein oppvask i ny og ne og =)

Skrevet

men.... ser man ikke på oppvasken når man vasker opp? eller på maten når man lager mat?

Skrevet

Multi-tasking! ;-) Eg ser berre med eit halvt auge på TV uansett, og gjer alltid noe samtidig

Skrevet

Gidder jo ikke å stå å niglo på maten... Greit å kunne se på nyhetene under middagen, foreksempel... Kommer jo til å stå endel på kjøkkenet på mandag, og det er jo hyggelig å kunne se på noen programmer mens jeg lager nyttårsmiddagen... Eller om jeg skal stryke noe... Veldig greit å glo på tittekassa, så blir det ikk esååå kjedelig... hehe

Skrevet

Kunne egentlig tenkt meg det selv jeg altså. Jeg blir veldig ofte stående å lage mat når det er noe jeg skulle ha sett på tv (typisk Idol elller noe på fredager)

 

Jeg har alltid på vifta på kjøkkenet når jeg lager mat og da hører jeg ikke tv fra stua

 

Kos deg på mandag du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...