Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Nå har jeg fått TV på kjøkkenet! *gliiise* Snakk om luksus! hihi
hit og dit Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Det høyrtes luksus ut. Hadde eg fått TV på kjøkkenet så hadde eg kanskje tatt ein oppvask i ny og ne og =)
selfangerkjerringa Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 men.... ser man ikke på oppvasken når man vasker opp? eller på maten når man lager mat?
hit og dit Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Multi-tasking! ;-) Eg ser berre med eit halvt auge på TV uansett, og gjer alltid noe samtidig
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Gidder jo ikke å stå å niglo på maten... Greit å kunne se på nyhetene under middagen, foreksempel... Kommer jo til å stå endel på kjøkkenet på mandag, og det er jo hyggelig å kunne se på noen programmer mens jeg lager nyttårsmiddagen... Eller om jeg skal stryke noe... Veldig greit å glo på tittekassa, så blir det ikk esååå kjedelig... hehe
Herkules Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Kunne egentlig tenkt meg det selv jeg altså. Jeg blir veldig ofte stående å lage mat når det er noe jeg skulle ha sett på tv (typisk Idol elller noe på fredager) Jeg har alltid på vifta på kjøkkenet når jeg lager mat og da hører jeg ikke tv fra stua Kos deg på mandag du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå