MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 og da skal jeg bli mamma igjen Føles så lenge til termin, men det er jo bare 6 uker.. Påå tirsdag er det januar, og etter det er det min måned Gleder meg masse til å få baby igjen
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 ja det er alt snart 2008, merkelig... dette året har gått såååå fort... å nå blir det ennå mer virkelig når vi tipper over i 2008 at det nerme seg med stor framskritt til mars... ) hehe gleder meg kjempe mye... snart bare 11 uker igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå