Gå til innhold

Tenk at det snart er 2008...


MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

og da skal jeg bli mamma igjen :) Føles så lenge til termin, men det er jo bare 6 uker.. Påå tirsdag er det januar, og etter det er det min måned :P Gleder meg masse til å få baby igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er alt snart 2008, merkelig... dette året har gått såååå fort... å nå blir det ennå mer virkelig når vi tipper over i 2008 at det nerme seg med stor framskritt til mars... :o) hehe gleder meg kjempe mye... snart bare 11 uker igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...