Gå til innhold

han reiser seg opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld da vi hadde lagt han, skulle bare samboer ned å gi smokken. Han fant da Adrian stående i sengen og holdt seg godt fast. Jeg har ikke sett noen tendenser til at han har forsøkt å reise seg opp i stuen etter det lave bordet, så jeg ante fred og ingen fare. Vi senket selvfølgelig sengen med en gang. Lurer på o han har øvd på det på nattes tid :o) mammaen var veldig stolt da. Det er rart hvor plutselig ting skjer, nesten litt skummelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, så moro! Han er jo en liten tøffing, så nå blir det ekstra action fremover tenker jeg! Kan tenke meg han var søt og kanskje litt overrasket der han sto..hehe

Skrevet

Så morsomt. Godt dere oppdaget det før du bare hadde hørt ett dunk og ett vræl. Han er en ivrig liten smarting han der. Tenker dere er stolte ja.

Skrevet

så herlig han må ha sett ut der han sto i sengen sin :-) Og så innmari bra at dere oppdagde hans ferdigheter før han klarte å klatre over kanten. Skummelt at de driver å øver i smug på rommet sitt ;-)

Tenker du er stolt av gogutten din :-)

Skrevet

Hehe, smart liten gutt det der som har holdt på å øvd i smug! Skulle sikkert bare finpusse litt før han viste kunstene sine for mamma og pappa midt i stua;)

Ja ting skjer i en forrykende fart, og det blir en helt annen hverdag med en gang de reiser seg. Plutselig er rekkevidden dems så mye større:)

Skrevet

Heia tøffen!! Så kult at han reiser seg opp da, men akk o ve så bra at dere oppdaget det før han gikk med hodet i gulvet..

Smurfen din og min har visst tendenser til å følge hverandre om dagen. lilleM har også begynt å heise seg opp etter alt, bord, skuffer, hundesengen, juletreet og ikke minst i sengen (men vi hadde sett det tidligere, og satt ned sengebunnen)..

Skjønner du er stolt, og jammen gleder jeg meg til å hilse på prinsen din igjen, det er så lenge siden sist.

Skrevet

Åh så moro!! Flinke lille Adrian, han spm er yngstemann og greier :-) Nå skjønner jeg godt at mamma er stolt, det var en artig julepresang!

Skrevet

Så gøy :-) Ja, ting skjer fort nå. Bare å prøve å henge med og sikre som best man kan. Kan tenke meg dere var stolte ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...