:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 har du seriøst kjøpt alle julegavene til neste år alt? det er jo ekstremt. hvordan vet du hva de vil ha neste år?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hva de vil ha? Det er da ikke det man skal gå etter. Man får det de får. Blir de ikke fornøyd så til helvete med de.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Neida, det var en mild overdrivelse. Men ja, jeg har kjøpt noen - til folk som jeg kjenner godt nok til å vite hva de liker, og som jeg ellers ikke hadde kjøpt så (opprinnelig) dyre gaver til. Eller ting jeg veit er så midt i blinken at jeg ikke gidder ta sjansen på at jeg finner noe tilsvarende bra for akkurat den personen om elleve måneder. Men jeg kjøper gaver gjennom hele året, da - antakelig derfor jeg er den minst stressa dobbeltarbeidende superjuler'n i hele verden.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 ja det var også en måte og tenke på
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2007 inponerende. jeg tror ikke jeg kjenner noen så godt at jeg kan kjøpe gave til dem til neste jul.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Joda, det gjør du garantert. Har du noen på lista som liker fjas, pynt og stæsj? Noen som har julekosmani? Noen som leser? De leser om et år også. Noen unger som skal ha ungeting uansett? Det går som pikk i Grete.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2007 ja hm... jeg har jo 2 tantebarn og de skal jo som du sier ha leker neste år også.. og mor skal jo ha ett eller rannet fjas som hun liker.. hm... dette kan jo egentlig gå ganske så bra når du sier det sånn.. kansje jeg skal ta meg en tur på salg jeg også da :-)
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Seriøst - dyre og fine pynte-til-jul-ting som jeg veit muttern kommer til å elske men aldri vil ta seg råd til å kjøpe sjøl og som jeg aldri ville betalt full pris for er nå på 50-70%, så det er verd det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2007 ja det er akkurat sånne ting moren min liker og.. ja da vet jeg hva jeg skal gjøre når butikkene åpner igjen :-) takk for tipset
danieI Skrevet 30. desember 2007 #11 Skrevet 30. desember 2007 du er jo gærn, sug lut. tenk om gamle fru sug lut leser her inne sug lut mamma i toern?
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #12 Skrevet 30. desember 2007 Hehe, det ville i seg selv vært så bemerkelsesverdig og gledelig om hun hadde hatt det minste spor av interesse for å skaffe og bruke nett at jeg gladelig hadde kjøpt en ny runde hemmeligere gaver, Daniel.
Dailis Skrevet 30. desember 2007 #13 Skrevet 30. desember 2007 Lurt da, jeg har og gjort det noen ganger. I min manns familie går det stort sett i julepynt og juleduker osv. Fått kjøpt flotte og i utgangspunktet dyre gaver til i alle fall halv pris. Kanskje jeg skal gjøre det i år og....
ragna Skrevet 30. desember 2007 #14 Skrevet 30. desember 2007 men det viktigste av alt; lagring?? hvor i all verden lagrer du stasjet slik at du ikke glemmer at du allerede har kjøpt gavene i neste års julekaos? og ikke minst, hvordan har du plass til det?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 30. desember 2007 det er jo bare og levere den nå "hei her er gaven din for neste år" :-) nei da, men om man kjøper sånne små glass dill ting så er jo ikke de så store. har du en skuff så er det plass til mange sånne ting i skuffen
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 30. desember 2007 #17 Skrevet 30. desember 2007 Jeg kjøper ikke tråbil et år i forveien, nei, men loft og sånn er kjekt... Fraråder sterkt "et lurt sted", for da er det borte for all tid.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #18 Skrevet 30. desember 2007 Herregud, så patetisk å handle skrot og skrammel et år i forveien. Stakkars folk som skal få dette salgsrælet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå