bullebull&gullegull Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Endelig endelig har baby sparket!!! Og den sparket skikkelig også. Hehe, for en utrolig følelse altså. Jeg gleder meg til neste lille tupp jeg får i magen. Å som det varmet et lite mammahjerte altså...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hihi.. jeg syns det var en merkelig merkelig følelse og er enda ikke helt forstått de små byltene i magen;) Men er et vanvittig godt tegn! Kos deg med den lille spira!
bullebull&gullegull Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Tro meg! Jeg storkoser meg masse her jeg sitter! Har faktisk fått et par sånne dulter til... hihi... Det er noe helt vanvittig med det å kjenne noen på innsiden av seg altså! Så rart samtidig så helt utrolig riktig!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Er faktisk litt sjokka over at det er noen som dunker INNI magen min. Første gangen skvatt jeg skikkelig og visste ikke hva jeg skulle mene. Hadde jo ventet på det men har nok en merkelig eiefølelse av min egen kropp siden dette er førstemann;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå