Gå til innhold

kaos med mange barn i juleselskap!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har vært i juleselskap med villt kaos???

Det skal ikke mere enn to tre gutter i 4 - 5 års alderen + noen ellers så rolige jenter til før hele selskapet handler om å roe ned barna. De sloss om bestemors få leker, sitter ikke med bordet etc. Er vant til litt mere ro og orden. Litt slitsomt når de voksne ikke får kost seg fordi de må bruke all energi på barna. Ikke får de mye sukker heller... Vi gleder oss til hverdagen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. hadde juleselskap i går med samboers familie... Det var mere pes med masete og høylytte voksne enn de 5 barna som var til stede... Ennå det også var 3 viltre gutter og selvsagt hadde et høyt støynivå :o)

Vært i juleselskap i dag også med rundt 12-13 unger fra 1 mnd til 10-12 år... Mye lek og morro men ikke pes... Men disse vi var hos i dag har SVÆRT hus da :o)

Skrevet

Høres veldig kjent ut. Foreløpig i jula har vi ikke vært i det sedvanlige 2.dags-selskapet hos mine foreldre, men skal 1.nyttårsdag. Da er det 2 gutter på 6-6,5år, og 4 jenter fra 3-4,5år. Hurra!! Rimelig høylydt og høyt tempo. Det positive er at jeg alltid reiser hjem med en lettet tanke om at mine barn slettes ikke er av de verste.....

Skrevet

haha leste feil i overskrifta ja... "kaos med mange barn i kjøleskap" ja det kan jeg tro, men underlig sted å oppbevare dem... hihi :)

*trøtt ja*

Skrevet

det må være en grei følelse å dra hjem med :) I dag tror jeg vi alle følte at de var like sprø hele gjengen. Så i morgen blir det utedag og ingen selskap:) Det kan nok bli for mye for de små å dra fra selskap til selskap.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...