Gå til innhold

Hvilken del av kroppen din er DU stolt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så flinke til å være stygge med oss selv (og hverandre), hva med å tenke motsatt for en gangs skyld? Hva er du STOLT AV?!?

jeg har egentlig ganske fine pupper. De henger litt, det er så sin sak, men de er jo også brukt en del... hehe... men generelt sett er de store og fine :)

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes jeg har flotte pupper og en fin rygg :)

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med håret mitt :)

Veldig fornøyd med tatoveringene mine.... De er jo en del av kroppen nå, da :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Øynene mine.... og håret. alt annet er stort sett vraka :P

Skrevet

Håret, øynene og ørene=)

Skrevet

Leggene kanskje,, eneste jeg ikke kunne tenkt meg å forandre noe på hehehe :) selvtillitten er på topp!

Skrevet

åjoda :) NOE må det være!

Skrevet

Ganske fornøyd med hjertet mitt også....

Skrevet

Må være øynene det da.....

Skrevet

Det er jammen ikke mye.. Kanskje ørene, armene, låra og leggene. Hele overkroppen opp te halsen er jeg ikke fornøyd med etter at jeg ble mamma nei.Puppene er blitt max fæle. Blææh Alt var greit før men.. Jeje, må vel lide litt for å få en så nydelig gutt som jeg har ;P

Skrevet

hmmm det er ikke stort, må vel være puppene i så fall. de går det i allefall å fremheve selv om resten ser ut som en dass.

MEN jeg har egentlig aldri vært så voldsomt opptatt av å være pen heller da.

Skrevet

må bli øyan mine... å rompa har heller aldri vært så lita å snerten som den plutselig har blitt i det siste.. litt trening, så e den helt på sin plass :-)

Skrevet

var ikke snakk om å være pen, men hva man er mest fornøyd med :) puppene mine er vel kanskje mer sexy enn pene... de passer dårlig inn i motebildet i hvert fall. Men de er skikkelig flotte!

Skrevet

Mammahjertet!!! :P

Men altså, går det an å svare helheten??

For jeg kan ikke si at jeg er så sabla fonøyd med konkrete ting, men helhetlig så er det til å leve med, hehe

Skrevet

Øynene, ørene, bena og puppene. Alt det andre er det heng på!

Skrevet

Må vel være ryggen... er egentlig misfornøyd med det meste etter graviditeten, MEN det kan gjøres noe med, og jeg jobber med saken :)

Skrevet

Lurer på om det må være nyrene...

Har gått igjennom hele skroget mitt nå for å finne noe å svare, men utvendig er det ikke mye å skryte av, ikke er lungene eller leveren noe jeg ville ha donert bort med god samvittighet, så det må bli nyrene.

De vet jeg ingenting om, så det er vel et godt tegn...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...